Beantwoord

Installatie van Fast naar Premium

  • 14 November 2021
  • 2 reacties
  • 36 Bekeken

Hallo,

Ik heb onlangs aangevraagd over te stappen van een Fast naar Premium abonnement. Inmiddels heb ik het installatie pakket ontvangen, helaas blijkt het niet mogelijk een afspraak bij Guidion in te plannen voor 20 dec.

Ik vraag mij af wat de monteur gaat doen. Als ik het pakket en de begeleidende brief bekijk, lijkt het er op dat deze alleen de gpon terminal gaat ophangen en drie stekkertjes gaat ompluggen van het oude naar het nieuwe apparaat. De rest van de apparatuur kan ik lekker laten staan volgens de brief. Het testen lijkt mij iets wat ook remote zou kunnen.

Als dit het enige is, lijkt het mij om meerdere redenen (Corona, Duurzaamheid, wachttijd) niet logisch een monteur op pad te sturen.

Mijn vraag is dan ook; Is het niet mogelijk het nieuwe kastje zelf op te hangen? Of is hier werkelijk een monteur voor nodig?

icon

Beste antwoord door Hidden.nld 14 November 2021, 11:48

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7

@Polle_zwolle voor het omzetten naar het Premium netwerk moet er een aanpassing gemaakt worden in het netwerk hiervoor moet er bij jou thuis en in de areapop een aanpassing gemaakt worden naar een fysiek ander netwerk. Dit moet goed op elkaar afgestemd worden anders veroorzaakt het een storing. Hierdoor is het dus niet mogelijk het zelf te doen.

Helder, dank!