Hoi.. ik heb mij pakket gekregen maar ik kan het niet instaleren omdat ik de connection als de foto hebt. Hoe kan ik voor een technisch van T-mobile aanvragen om mij te helpen met de installatie?
Hi Fabras, geen zorgen, als het niet lukt om je modem zelf aan te sluiten op het ISRA-punt dan kan ik hiervoor een monteur langs sturen om je hier bij te helpen. Je abonnement gaat op 30 mei van start, neem op die datum even contact met ons op als het niet lukt, dan sturen we graag een monteur bij je langs!
Ik begin net met T-mobile begonnen en ik ben al verveeld met de installatie. Ik hen een monteur nodig AUB Ik heb al alles gedaan maar nogsteeds krijg ik deze notificatie: "Cable error[8180]. Please make sure the cable is connected to the gateway properly. If the cable connection is secure, click "Try Again". You can also click Try WLAN to set up a WLAN connection". HELPPPPPP met een monteur
Hi Fabras, ik zie dat er inmiddels een afspraak met één van onze monteurs gepland staat om je modem aan te sluiten, helemaal goed! Ondertussen nog even een check vraag, heb je de modem aangesloten op je ISRA-punt in de meterkast? Als je de DSL kabel aangesloten hebt op de juiste poort van de modem (DSL) en je krijgt nog steeds geen verbinding controleer dan nog even of je wel het juiste ISRA-punt hebt. Is dit het geval en werkt je aansluiting nog steeds niet? Dan gaat onze monteur morgen voor je aan de slag!
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.