Beantwoord

Installatiedatum bekend alleen geen overstapservice zichtbaar.

  • 14 February 2023
  • 4 reacties
  • 61 Bekeken

Hallo Allemaal,

Ik heb in november glasvezel besteld en nu eindelijk installatiedatum bekend.

Het probleem nu is dat ik de overstapservice niet kan vinden.
Eerder al contact gehad met een medewerker van T-Mobile via de chat en die gaf aan dat het zichtbaar werd zodra de installatiedatum bekend is. Helaas zie ik het nu nog niet staan.

Wie weet hoe ik nu de overstapservice kan aanvragen, mijn huidige provider is Ziggo en ik heb van Ziggo alleen een bevestiging gehad van opheffen telefoonnr.

John

icon

Beste antwoord door Waqqas 15 February 2023, 09:35

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @madman68 

Je hebt al een afspraak gemaakt met Guidion voor de installatie? Ik vrees dat het al te laat is om nog handmatig de overstapservice te laten toevoegen 

Dat vindt ik vreemd, ik had in december een medewerker van T-Mobile op de chat en die gaf aan dat het pas mogelijk is als er een installatiedatum bekend is, aangezien het glas nog niet in huis was aangesloten.

Reputatie 7
Badge +14

Overstapservice is niet te kiezen als de glasvezel FTU nog moet worden aangelegd. Dat kun je niet achteraf toevoegen. Je kunt eenvoudig zelf Ziggo opzeggen via dat telefoonnummer wat je hebt gehad.

Reputatie 7
Badge +15

@madman68 

Kleine toevoeging aan Eric zijn reactie :

De Overstapservice kan niet worden aangevraagd bij nieuwe glasvezelaanvragen waarvan de opleverdatum nog niet bekend is. Dat komt doordat de Overstapservice alleen mogelijk is wanneer de aansluitdatum op maximaal 120 dagen in de toekomst ligt.

Wanneer je overstapt naar T-Mobile glasvezel en de aansluiting is al gereed dan kan de Overstapservice al gekozen worden bij het afsluíten.

Reageer