Beantwoord

Installatiedatum: hoe lang duurt Glasvezel oplevering?

  • 8 December 2021
  • 8 reacties
  • 182 Bekeken


Hallo, ik wil vragen over hoe lang duurt een glasvezel installatie meestal?

Sorry voor mijn Nederlands. Ik ben een expat, ik vertaal momenteel vanuit Google Translate.

Dus verhuisde ik naar mijn nieuwe gebouw en vroeg ik op 26 november een nieuwe installatie voor glasvezel aan. De website zei dat er momenteel geen glasvezel in mijn gebouw is. Nou, toen ik terugkeek, vergat ik mijn toevoeging aan het gebouw op te nemen. Het werd op 4 december opgelost door de klantenservice en de website heeft mijn bestelling bijgewerkt naar een nieuwe datum (4 december).

Er ligt al een KPN Netwerk glasvezel van de vorige huurder in mijn kamer.

Dus, hoe lang duurt het meestal voordat Guidion contact met mij opneemt? Heeft het KPN Netwerk gevolgen voor de installatie?

Bedankt

icon

Beste antwoord door Hidden.nld 8 December 2021, 09:05

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Meestal duurt het 2 tot 4 weken voor dat Guidion langs kan komen.

Guidion zall de installatie aansluiten op KPN netwerk de grid operator

Meestal duurt het 2 tot 4 weken voor dat Guidion langs kan komen.

Guidion zall de installatie aansluiten op KPN netwerk de grid operator

ja, bedankt voor je antwoord

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @catyandaru 

Je zal verder al vrij snel na de definitieve installatiedatum een sms van Guidion ontvangen om een afspraak met Guidion te maken.

Via het KPN netwerk is er ook maximaal 100 Mbps beschikbaar, en indien T-Mobile er eigen apparatuur in de wijkcentrale heeft staan dan kan je 1000 Mbps nemen.

Hey @Waqqas 

Ja ik heb op dit moment geen sms ontvangen. Bedankt voor het antwoord

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @catyandaru, welkom Thuis en welkom op de Community! 

Ik zie dat jouw plan datum op 31 december aanstaande staat. Dit betekent dat Guidion de patch in de wijkcentrale én de installatie op die dag kan gaan verrichten. Hier wordt je één dezer dagen over geïnformeerd per e-mail en sms. 

Is het voor jou gemakkelijker om vanaf nu in het Engels te communiceren? Zo ja, no worries: we'll definitely proceed with our conversation in English. That way you won't be obliged to use Google Translate! 😊

Hi @Jason . Thank you so much for your answer, I really appreciate it.

Is there any way to move the date earlier, I didn't know that it will take this long honestly. If I knew, I would subscribe to it faster 😁

Reputatie 7
Badge +15

@catyandaru

Standaard kies je al voor de snelste leverdatum waarop de installatie plaats kan vinden, mocht je het toch naar eerder willen verzetten en het is ook mogelijk dan moet je de afspraak met de monteur ook naar de nieuwe datum verzetten.

Reputatie 7
Badge +16

Hi @catyandaru, the fastest possible date is the current plan date, like @Waqqas explained. It's not possible to move the date up any sooner, I'm sorry. The grid operator and network administrator always set the plan date which then automatically becomes the installation date.