Beantwoord

Installatiedatum is eerder dan mijn oude abonnement afloopt

  • 30 May 2023
  • 6 reacties
  • 82 Bekeken

Goedemorgen,

 

Ik ga overstappen van KPN naar T-Mobile, ik heb geprobeerd om de overstapservice aan te vragen, maar dit is afgekeurd. Nu hebben jullie wel alvast een installatiedatum gepland, dit is 23 juni. Ik heb mijn abonnement bij KPN zelf opgezegd en dit loopt tot 29 juni.

 

Nu is mijn vraag wat er precies gaat gebeuren, wordt mijn abonnement op 23 juni overgezet, of gebeurt dit 29 juni? 

Ik hoor het graag!

 

Met vriendelijke groet,

 

Tom

icon

Beste antwoord door tomisdebomtom 30 May 2023, 14:33

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @tomisdebomtom 

Om welke reden is de overstapservice afgekeurd?

Ik had ook dezelfde situatie waarbij ik eerder overging van KPN naar T-Mobile vorig jaar.

Op 23 mei stopte de verbinding van KPN en werkte die van T-Mobile, ik betaalde wel door voor KPN tot einde contractdatum, dat zal voor jou hetzelfde zijn denk ik (tot 29 juni).

Hoi @Waqqas, dank voor je bericht.

Er is geen specifieke reden gegeven, mijn gegevens zouden niet kloppen, echter kloppen deze gewoon. Ik ga er dan vanuit dat dit in mijn geval ook zo zal zijn, is er dan recht op restitutie voor de teveel gemaakte kosten?

Reputatie 7
Badge +15

@tomisdebomtom 

Ik vrees van niet omdat het om een contract bij KPN gaat maar je kan de reactie van een moderator nog even afwachten voor een bevestiging.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @tomisdebomtom, heel leuk om te horen dat je binnenkort de overstap gaat maken, van harte welkom alvast! 😃 KPN heeft bij ons aangegeven dat de gegevens die je hebt opgegeven niet overeen komen met de gegevens die bij hen bekend zijn. Kan het wellicht zijn dat je bij hen gebruik maakt van een ander rekeningnummer of dat het contract onder een andere naam staat? Ik neem aan dat je niet gaat verhuizen en dat je een aanvraag hebt ingediend voor hetzelfde adres? Mocht je toch te binnen schieten dat er andere gegevens bij hen bekend zijn, dan raad ik je graag aan om die via een privébericht naar mij door te sturen. In de tussentijd dien ik een nieuw verzoek voor je in met enkel je bankrekeningnummer. Ik kan niet precies zien waarop ze het hebben afgewezen maar mocht het aan je klantnummer of telefoonnummer hebben gelegen dan zullen ze het deze keer niet afwijzen om die reden.

Ik verwacht dat we samen snel het mysterie kunnen oplossen en dat ik het alsnog voor je kan regelen! 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @tomisdebomtom, inmiddels kan ik je al een update geven over het nieuwe verzoek! Met mijn manier hebben ze je contract gevonden, maar blijkbaar is de opzegging bij KPN al zo ver in gang gezet dat ze niet meer een overstapdossier accepteren. 

Geen zorgen, bij ons zal je abonnement pas ingaan zodra je het modem hebt aangesloten op het aansluitpunt, oftewel zodra je het modem van KPN met ons modem hebt verwisseld. Dit betekent dat je ons abonnement gerust later in kan laten gaan.

Zo kan je er alsnog voor zorgen dat je geen enkele dag met dubbele kosten komt te zitten en hiermee verwacht ik je het gewenste antwoord te kunnen geven! 😃

Mod edit:

Hoi @tomisdebomtom, inmiddels kan ik je al een update geven over het nieuwe verzoek! Met mijn manier hebben ze je contract gevonden, maar blijkbaar is de opzegging bij KPN al zo ver in gang gezet dat ze niet meer een overstapdossier accepteren. 

Geen zorgen, bij ons zal je abonnement pas ingaan zodra je het modem hebt aangesloten op het aansluitpunt, oftewel zodra je het modem van KPN met ons modem hebt verwisseld. Dit betekent dat je ons abonnement gerust later in kan laten gaan.

Zo kan je er alsnog voor zorgen dat je geen enkele dag met dubbele kosten komt te zitten en hiermee verwacht ik je het gewenste antwoord te kunnen geven! 😃

Ah Super @Cal! Dank voor je berichten en de genomen moeite. Dan moet het allemaal goed komen. 
 

Werk ze!

Reageer