Beantwoord

Installatiedatum T-Mobile Thuis

  • 31 October 2019
  • 1 reactie
  • 360 Bekeken

Goedemiddag,

Dit verhaal begint op 8 augustus 2018 - Toen een contract afgesloten voor T-mobile thuis met glasvezel. de installatiedatum werd steeds vertraagd van oktober 2018 naar uiteindelijk december 2018. Toen gebeld met jullie met de mededeling dat ik niet verwachtte dat op 31 december 2018 er iets werd aangesloten bij mij thuis. Toen ik in november een collega aan de telefoon had uiteindelijk er op uitgekomen dat we het contract zouden opzeggen. 

Toen ik een tijd een later weer keek blijk dat installatie datum verplaatst te zijn April. omdat ik ook mijn Telefoon bij t-mobile heeft evenals me vrouw toch weer het vertrouwen gehad om hierbij aan te sluiten. Collega gesproken en die heeft mij beloofd dat op 26 mei 2019 alles aangesloten zou zijn. Maar dit bleek eveneens een Utopie. Inmiddels bijna in november 2019, dat zijn 14 maanden of 449 dagen het is maar hoe je er naar kijkt. Nu dacht ik laat ik weer eens gaan kijken naar de status, en wat een geluk wat een installatiedatum bekend - 31 December 2020 

Mijn vraag is echt hoe kan je iets verkopen dat je tot nu toe 2,5 jaar later niet kan leveren? 
en tevens neem ik een verlenging van telefoonabonnement op valse voorwaarden om dat ik het nu niet kan combineren?

Hopelijk kan iemand mij verder helpen? 

Franklin 

icon

Beste antwoord door Candy 13 November 2019, 13:29

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4

Hi @Franklint2, ai, dit lees ik niet graag. Ik heb het meteen voor je gecheckt! De datum voor december 2020 is inderdaad de verwachte plandatum. De reden voor de vertraging is omdat de netwerkbeheerder KPN ons heeft laten weten dat de nieuwbouw woning niet geschikt is voor een glasvezelaansluiting. In de notities zie ik dat mijn collega via social media je heeft geholpen en zijn advies heeft gedeeld. Hebben jullie hierover na kunnen denken? Laat het mij gerust weten! 

Reageer