Beantwoord

Installatiedatum T-Mobile Thuis anders dan opzegdatum oude provider bij Overstapservice

  • 12 July 2018
  • 2 reacties
  • 1017 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Dag,

Ik heb in juni het overstapservice gebruikt en de datum dat ik had gekozen was 26 juli. Nu net vandaag kreeg ik een E-mail dat ik een Installatiedatum moet kiezen en de eerst volgende datum was op 15 augustus...

Ik heb direct gebeld en een medewerker zou het even voor mij bellen naar de monteur bedrijf. Ik kreeg te horen dat zij 30 juli zouden langs komen. Maar toch is er wel 4 dagen tussen. Ik zou wel een internet hotspot krijgen maar ja... Dit had ik echter niet verwacht. Hebben anderen dit ook gehad bij het overstappen? Ik had verwacht dat een monteur zou langskomen op hetzelfde dag dat het opzegdatum was gepland.. niet later.

Het is een glasvezel aansluiting. Dit had ik zelf aangesloten bij KPN. Kan ik dit zelf ook aansluiten bij T-Mobile. Het is niet alsof ik het niet weet hoe het moet. Heb het heel vaak gedaan vandaar. Wat zijn precies de gevolgen als ik het wel doe? Als het slechte gevolgen heeft dan blijf ik wel 4 dagen van af tot een monteur langs komt...

TOT NU niet echt een goeie ervaring gehad bij T-mobile.. hoop het dat het veranderd...


Groet,
Ramin
icon

Beste antwoord door Ramino 12 July 2018, 21:13

Bekijk origineel

2 reacties

Even weer gebeld naar T-mobile. Mij werd dit keer verteld dat bericht is gestuurd naar KPN dat zij het opzegdatum moeten veranderen naar 30 juli, omdat de overstapservice zo werkt. Goed om dit nieuws te krijgen! Zoals de medewerker ook aangaf. Als ik echt 4 dagen moest wachten had ik het beter zelf moeten aanvragen, want de overstapservice werkt zo te zien niet. KPN zal de thuis abonnement opzeggen op de dag dat T-mobile de modem aansluit. Dat heeft de medewerker mij verteld.

Hopen dat dit ook zo verloopt!!!!😀
Reputatie 7
Hallo Ramino,

Ik begrijp dat dit best een beetje verwarrend is. maar op het moment dat jij de aanvraag doet dan kan je een wensdatum opgeven. Dit is nog niet direct een afspraak voor de installatie, omdat er op de achtergrond nog van alles geregeld moet worden je moet een pakket krijgen Er moeten 2 monteurs ingepland worden. En je kan gebruik maken van je 14 dagen bedenk tijd. Hierdoor wordt de installatiedatum pas definitief op het moment dat je de afspraak met Guidion heb gemaakt en kan niet meer worden aangepast. Op dat moment word de monteur, de monteur van reggefiber en je oude provider (mits je gebruik maakt van de overstap service) op de hoogte gesteld.

Reageer