Beantwoord

Installatiedatum wijzigen

  • 26 March 2019
  • 4 reacties
  • 1388 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 10 reacties
Goedenavond,

Ik heb vandaag mijn installatie pakket gekregen om mijn nieuwe adres.
Mijn aansluiting datum is 02-04-2019
Vandaag kreeg ik een mail, dat mijn aansluit datum vervroegd is naar 26-03-2019, vandaag dus.
We zijn helaas nog niet woonbaar op onze nieuwe adres, het duurt wat langer dan verwacht, waarschijnlijk half april. ( hopen we)
Kan ik gewoon de pakket dicht laten en wachten tot ik het kan aansluiten rond half april?

Groet kees
icon

Beste antwoord door TAVL 27 March 2019, 09:29

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
@Kees86, van harte welkom.

Wat een spannende tijd, maar wel een mooi vooruitzicht; een nieuwe woning. Gelukkig nog maar een paar weken voordat je erin kunt.

Ik vermoed dat je een DSL aansluiting hebt. In dat geval is het geen probleem en kun je ook later aansluiten. De netwerkbeheerder heeft het signaal naar de woning in orde gemaakt. Daarmee gaat jouw abonnement in principe in. Na aansluiten zou alles vanzelf moeten werken. Nou ja, hooguit wachtwoorden of pincodes invoeren Bij glasvezel moet een modem door een installateur geplaatst worden in verband met garantie.

Mocht je er niet uit komen, dan helpen we je op het forum graag verder. Of er kan alsnog een monteur geregeld worden. Als je toch aan het klussen bent in jouw nieuwe woning; T-Mobile Thuis werkt via UTP kabel. Dus niet via coax. Scheelt straks weer met aansluiten.

Veel geluk in je nieuwe woning.
Reputatie 7
Hi @Kees86, ik heb eigenlijk niet zo veel toe te voegen aan dit prachtige bericht van @TAVL! 🙂 Wel nog 1 tip, je facturatie gaat pas lopen op het moment dat je daadwerkelijk je modem aansluiten maar dit is tot een maximum van 2 weken nadat het signaal je woning beschikbaar is. Sluit je de modem niet binnen 2 weken aan dan houden we deze datum aan. Als het je lukt sluit de modem dan uiterlijk 8 april aan, dan betaal je pas vanaf die dag en niet vanaf de 26ste. Mocht het nou echt niet lukken stuur dan even een bericht, ik kan de aansluitdatum niet meer aanpassen maar dan zal ik de kosten voor de periode waarin je de aansluiting niet hebt kunnen gebruiken voor je vergoeden!
Hai Brian,
Bedankt voor je bericht, fijn dat het allemaal zo kan.
Ruime informatie van jullie, zowel van jou en TAVL.
Mijn vriendin zei om misschien aankomende zondag de modem aan te sluiten, dan zouden we alvast internet hebben en tv en bellen later als we erin zitten installeren.
7 april zouden we al erg ver zijn met alles en zouden we al Misschien kunnen slapen ( dan de woonkamer nog verder doen ☺️☺️)
We gaan even kijken hoe alles loopt 😊
Als we het aansluiten zullen jullie het vanzelf wel merken, mocht het anders zijn laat ik het weten.

Bedankt voor jullie tijd en informatie
Reputatie 7
Hi @Kees86, helemaal goed hoor, laat maar weten. Ik denk dat jullie komende periode al druk genoeg zijn 😉 Heel veel succes met verhuizen en gefeliciteerd met jullie nieuwe woning!

Reageer