Beantwoord

Installatiepakket

  • 14 april 2020
  • 1 reactie
  • 250 Bekeken

Over 2 dagen komt de monteur om internet en tv aan te sluiten, maar ik heb nog geen installatiepakket ontvangen. Dit zou ik 4 á 7 voor de komst van de monteur ontvangen. Moet ik een nieuwe afspraak maken of is mijn pakket onderweg? 

icon

Beste antwoord door Waqqas 14 april 2020, 12:11

Hallo @juldahl 

T-mobile heeft wat vertraging met het verzenden van modems door het overgaan naar een nieuwe distributiepartner.

T-mobile zal je op de hoogte houden van de verzending via email en als het goed is moet er ook een link naar de track & trace in je T-Mobile thuis omgeving staan als het pakket klaar is voor verzending.

Het telefoonnummer van guidion is 088 2000 151 voor het geval iets gewijzigd moet worden.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @juldahl 

T-mobile heeft wat vertraging met het verzenden van modems door het overgaan naar een nieuwe distributiepartner.

T-mobile zal je op de hoogte houden van de verzending via email en als het goed is moet er ook een link naar de track & trace in je T-Mobile thuis omgeving staan als het pakket klaar is voor verzending.

Het telefoonnummer van guidion is 088 2000 151 voor het geval iets gewijzigd moet worden.

Reageer