Beantwoord

Installatiepakket eerder ontvangen

  • 22 March 2019
  • 4 reacties
  • 879 Bekeken

Is het mogelijk om het installatiepakket glasvezel eerder dan 3-7 dagen voor installatie te ontvangen?
Ik wil deze door de kruipruimte aanleggen en daar is wat extra tijd voor nodig. Ivm werk is mijn tijd zeer beperkt, dus hoe eerder hoe beter.
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 23 March 2019, 18:23

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Hallo @Week10

Zover ik weet kan de levering niet eerder dan de opgegeven levertijd.
Dit heeft er mee te maken dat reggefiber/guidion de lijn opgaat leveren.

Het beste om in z'n situatie contact op te nemen telefonisch voor een snellere afhandeling.
Als je nog in je bedenktijd zit kan je die laten wijzigen naar onmiddellijk overgaan met de aanvraag. dan heb je de installatiepakket eerder.
Overigens is het maar 15 meter aan kabel wat je erbij krijgt dus hou hier rekening mee.
Reputatie 7
Badge +5
Je bent al goed geïnformeerd door onze Community toppers zie ik, @Week10. Fijn! @fluxsystem heeft gelijk, we kunnen het installatiepakket inderdaad niet eerder verzenden. Ook @Dexter1908 slaat de spijker op de kop, maar het overslaan van de bedenktijd is voor jou geen optie meer. Je hebt zelfs al een afspraak gemaakt met de installatiemonteur op 12-04-2019. Omdat het glasvezel betreft, wil ik je adviseren om de installatie aan de monteur over te laten. Op die manier hou je de garantie op jouw verbinding. Veel succes! 🍀
Reputatie 7
Hallo @Week10,

De media convertor komt bij de glasvezel aansluiting alleen die moet gedaan worden door de installatie monteur. de tv box met kabel mag je dus wel zelf installeren. het modem kan geplaatst worden waar het jou het beste uit komt. bij de glasvezel aansluiting of bij de mediabox. je mag ook je eigen netwerkabel gebruiken. gebruik dan wel cat5e of cat6 kabel.

Reageer