Beantwoord

installatiepakket inleveren .

  • 25 September 2022
  • 5 reacties
  • 129 Bekeken

Ik heb mijn internet abonnement opgezegd.

nu krijg ik een mailtje dat de apparatuur pus kabels etc. Terug moet. Maar er staat niet bij wat er precies terug moet . Welke spullen zitten er in een alleen internet installatie doos. Ook een WiFi versterker? 

icon

Beste antwoord door Waqqas 25 September 2022, 15:02

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Martijn60 

Op deze pagina zie je precies wat je allemaal moet terugsturen.

Een gebruikte internetkabel, DSL kabel of een gebruikte aansluitdoosje (DSL) hoef je niet terug te sturen.

Reputatie 7
Badge +14

Aha ik kan mijn T-50 dus gewoon meenemen. Dat is fijn.  Maar kabels terug? Die heb ik toch weer nodig?

Reputatie 7
Badge +15

@CrisTien

Als het goed is ontvang je na het doorgeven van een verhuizing een bevestiging met daarin of je de Zyxel-T50 moet terugsturen of meenemen. Ik gok dat je de Zyxel kan meenemen want als je hem terug moet sturen dan krijg je dezelfde Zyxel terug 🤪

Als je van glasvezel naar een koperverbinding gaat dan wilt T-Mobile de mediaconverter (zwarte apparaat dat is verbonden met het glasvezelaansluitpunt) wel graag terug inclusief de voeding.

Mocht de Zyxel toch terug moeten dan moet eigenlijk alleen de voedingsadapter mee, deed ik ook toen ik hem moest retourneren. Ongebruikte accessoires mag ook mee.

odido opgezegd wil mijn apparaten  inleveren diverse mailtjes verstuurd

met de vraag wat ik moet terug sturen en waar naar toe

mijn mailtjes worden niet beantwoord

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Henk Klein, als het goed is heb je een e-mail gehad met de werkinstructie. Zo niet, dan kun je hier alles over lezen in dit topic:  

 

 

Reageer