Beantwoord

Installatiepakket niet afgehaald

  • 13 December 2021
  • 4 reacties
  • 72 Bekeken

Hallo! Ik heb mijn installatiepakket niet op tijd afgehaald en het is vandaag teruggestuurd. Wat kan ik nu doen om een nieuw pakket te ontvangen? Ik heb mijn installatiemoment al verplaatst. Alvast bedankt voor de hulp! 

icon

Beste antwoord door Lisa 14 December 2021, 11:06

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @M Magerl Zie je in je TMobile account geen optie op het opnieuw aan te vragen?

Hebben ze het pakket 2x aangeboden? Mijn pakket moet ook nog binnen komen.

Of misschien even bellen?

Bellen voor Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092 
 

Of wachten tot de moderators je kunnen helpen.

Ze reageren op volgorde van binnenkomst berichten.

Reputatie 7

Hi @M Magerl, heel goed dat je dit via deze weg checkt! Top om te lezen dat @CrisTien jou ook gelijk te hulp heeft geschoten. Ik ben meteen een kijkje gaan nemen achter de schermen om jouw zorgen weg te nemen. Ik heb zojuist een verzoek uitgestuurd om opnieuw het installatiepakket te versturen. Zodra dit verzoek is behandeld, zorgen mijn collega's van de technische dienst dat het pakket opnieuw jouw kant op komt. Jij gaat hier vanzelf de nieuwe Track and Trace over binnenkrijgen. Weet jij voor nu genoeg? Laat het gerust weten als je nog andere vragen hebt! 🎈

Beste @Lisa en @CrisTien , bedankt voor de hulp! :smile:

 

@Lisa, dankjewel voor de hulp en voor het verzoek om een nieuw installatiepakket. Nu ben ik echt opgelucht dat het toch so makkelijk opgelost was! :pray_tone1:

 

 

Reputatie 7

Yay, super fijn om te lezen @M Magerl! Heel graag gedaan, ik ben blij dat je weer opgelucht bent. Ik heb gelijk een dubbelcheck gedaan en het pakket is vandaag opnieuw jouw kant op verzonden. Ik zie dat het pakket morgen al bij jou thuis wordt afgeleverd. Maak er een hele mooie avond van! 😁