Beantwoord

Installatiepakket niet ontvangen

  • 30 November 2020
  • 7 reacties
  • 266 Bekeken

Beste T-Mobile medewerkers,

 

Ten eerst wil ik u even over mezelf situatie vertellen, ik ben ernstig slechthorende, waardoor service bij u heel erg moeizaam moest verlopen. Gezien geen CHAT functie aanwezig en moest via telefonisch maar gezien mijn situatie is echter niet mogelijkheden. Mijn 1e taal is Gebarentaal waardoor mijn geschreven van Nederlands taal is niet zo machtig, Toch hoop ik dat via deze manier toch kunnen oplossen.

 

Installatie pakket nog niet ontvangen bij onze adres, er is geen berichten mee ontvangen. Dit kwam ook mede door dat mijn fout is dat dubbele e-mail adres gezien dat ik op 2 huizen beheer en ik dacht namelijk ook kunnen op 1 e-mail adres. Misschien is dit mede oorzaak, uiteindelijk is me gelukt om een account aanmaken, voor juiste huisadres. Maar helaas staat niet op de status of installatie pakket al bezorgd of iets wat hebben ontvangen. Bij andere e-mail adres zijn niets te vinden over situatie van installatie pakket verzonden via POST NL.

 

Installatie datum is 2 december, bezorg tijd is 4-7 werkdagen. Gezien dat ik nog maar 2 dagen tijd over hebben. Ik maak dan juist ook bezorgd over of het kunnen halen op 2 december zodat het verhuizing wel kunnen doorgaan voor de bewoner zodat ze ook kunnen internet ontvangen. 

Hoe en wat kunnen ik nu doen om installatie pakket te kunnen ontvangen? Naar T-Mobile winkel (woon in Scherpenzeel, Gelderland) is de afstand ook groot, het zou fijnste als morgen kunnen bezorgd. 

Ik hoop dat een van T-Mobile medeweker hier mee mij kunnen helpen en mij kunnen communiceren via 06nummer of via dit Forum. (Liefst via 06nummer gezien dat privacy inhoud moeten delen) Zoals huisadres en of tv pincode (die hebben wij al goed ontvangen en kan zien op de website zowel app.

 

Met vriendeljike groet,

Jochem Goudriaan

icon

Beste antwoord door Sander 8 December 2020, 15:22

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7

Hi @Jochem Goudriaan,

 

Jouw pakket ligt bij de vervoerder maar is nog niet onderweg, ik verwacht dat hij er vandaag uit gaat. Je ontvangt een Track & Trace code zodra het pakket onderweg is, excuses voor de vertraging!

Beste Sander, 

Tot heden nog geen e-mail mee ontvangen voor Track & Trace code, inmiddels is al 3 dagen verstreken als ik van u leest, dat vanuit dat op diezelfde dag uit de distributie centrum, ten gevolg zou ik zeker avond een mail mee ontvangen van Post NL.

 

Installatiedatum is 2 december, dus wij betaalt nu 2 dagen voor internet en tv en hebben wij thuis niets, klinkt heel erg raar, inmiddels is al het bedrag afgeschreven. Maar daar maak ik me niet druk om geld, maar meer van service. Het is jammer en ik moet mensen teleurstelling voor verhuizing dat nog geen internet en tv bezit. Tegenwoordig is dit helaas echt ook hoog prioriteit, ze klaag aan mij toe, ik heb hen excuus aangeboden, het blijft niet leuke moment. 

 

Hoop dat echt morgen binnenkomt, dan kan ik afspraak maken met service monteur vanuit Gudio. 

 

Groet,

Jochem

Reputatie 7

Hi @Jochem Goudriaan,

 

Ik lees dat het pakket vanochtend geleverd is! Dat is mooi. Nu kan de afspraak herpland worden. Mocht je hier hulp bij nodig hebben, laat het mij weten (via PB of anderszins!). 

 

Voor andere klanten die meelezen. PostNL heeft het erg druk en hierdoor zijn enkele pakketten later dan bedoeld. PostNl geeft dit aan:

Het loont om de Track&trace regelmatig te controleren, want deze kan nog wijzigen!

Reputatie 7

Hi @Jochem Goudriaan, ter aanvulling, we hebben zojuist een topic hierover geopend met meer informatie, excuses voor de vertraging!

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Jochem Goudriaan, bedankt voor je reactie. Ik zie inderdaad dat je nog aan het wachten bent op de levering van het pakket. Omdat het pakket inmiddels in handen van PostNL is, dienen we echt te wachten tot PostNL het pakket bij jou aflevert. Als ik kijk naar de trackinglink van PostNL, zie ik dat ze het pakket naar verwachting morgen af leveren. Dat is mooi! PostNL heeft het momenteel ontzettend druk, er is algemeen bekend dat de zendingen momenteel langer duren. Als je vragen hebt over de zending, dan kan je het beste contact opnemen met PostNL zelf. Hou vooral de trackinglink in de gaten. Hier vertelt PostNL je zo goed mogelijk wat je kunt verwachten! :smile:

Beste @Cheyenne,

 

Helaas staat ook op :

Verwacht: morgen tussen 09:45 en 12:15

Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt

 

Ik ga vanuit dat PostNL de pakket NOG NIET hebben ontvangen vanuit jullie maar WEL opdracht mee gekregen. Is daar iets mis mee of is de pakket per ongeluk te zoek geraakt? Misschien kunnen jullie niet een nieuwe pakket klaar zetten? 

Wij wachten al ruim 1 week en zitten al zonder internet en tv bij deze huisadres, geen prettige ervaring maar hopelijk komt er een wonder voor morgen, maar ik verwacht niet zoveel van. 

Met vriendelijke groet,

Jochem

Beste @Sander @Brian ,

Inmiddels is de pakket goed hebben ontvangen, dank daarvoor

op de monteur moeten wij even wachten, op 17e december pas, eigenlijk was ze op 2 december hier wel geweest, zonde. 

Wij kunnen helaas niet zelf aansluiting, want er zit alleen glasvezel modem, lastig om aansluiting en in de doos zegt dat het moet door expert installeren. Dan moeten we nog eventjes mee wachten tot 17e december. Beetje teleurstellende ondanks dat jullie best heeft gedaan en onschuldig dat pakket later gekomen is dan gewenst. 

Hopelijk heb ik het na 17e december wel internet zowel tv bij huis.

 

Groet,

Jochem

Reageer