Beantwoord

installatiepakket nog niet ontvangen


Op 3 juni heb ik een tmobile thuis abonement afgesloten, as woensdag 1juli (een maand later) gaat dit abonement in.

tot mijn grote verbazing is mijn installatie pakket nogsteeds niet bij mij thuis.

 

inmiddels is mijn Ziggo abonement opgezegd en die stopt per 30 juni.

na diverse malen (lees minimaal 20x) bellen, heb ik nogsteeds geen antwoord op de vraag waar dit installatie pakket blijft.

 

mijn inziens is het niets meer dan voldoende frankeren en dat pakket op de post, en hop….in max 2 dagen ligt het bij je thuis.

voor tmobile is het echter anders en duurt het al 4 weken….

 

vertel me waarom

vertel me wanneer ik het krijg

en bovenal vertel me hoe je dit met me wilt goedmaken

 

mvg jouri

 

icon

Beste antwoord door Sander 28 June 2020, 15:30

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Ikwilgeenrommel 

Jammer om te horen dat er vertraging in het verzenden van je installatiepakket zit.

T-mobile heeft hier de laatste tijd wel wat problemen mee sinds de overstap naar een nieuwe distributiepartner.

T-mobile zit zeker niet stil en doet er alles aan om iedereen spoedig hun installatiepakket toe te sturen. Je kunt in je T-mobile thuis accounf nakijken of er al een link met een track & trace beschikbaar is in het overzicht en je zult ook per mail op de hoogte worden gebracht.

Mocht het voorkomen dat je op woensdag 1 juli nog geen installatiepakket hebt ontvangen dan kan je een voucher voor 7 dagen internet verkrijgen die je als hotspot kunt gebruiken zodat je in ieder geval niet helemaal zonder internet zit.

Hallo Waggas,

 

nergens in je reactie staat het antwoord op de vragen die ik stelde,

nogmaals,

 

Hallo @Ikwilgeenrommel 

Jammer om te horen dat er vertraging in het verzenden van je installatiepakket zit.

T-mobile heeft hier de laatste tijd wel wat problemen mee sinds de overstap naar een nieuwe distributiepartner.

T-mobile zit zeker niet stil en doet er alles aan om iedereen spoedig hun installatiepakket toe te sturen. Je kunt in je T-mobile thuis accounf nakijken of er al een link met een track & trace beschikbaar is in het overzicht en je zult ook per mail op de hoogte worden gebracht.

Mocht het voorkomen dat je op woensdag 1 juli nog geen installatiepakket hebt ontvangen dan kan je een voucher voor 7 dagen internet verkrijgen die je als hotspot kunt gebruiken zodat je in ieder geval niet helemaal zonder internet zit.

 

Waarom Laat tmobile zijn klantenmeer dan TWINTIG keer bellen, zonder enig fatsoenlijk antwoord te geven over de levering van het pakket?

is het niet makkelijker als tmobile 1x de klant belt en eerlijk vertelt te lui te zijn om dit op te lossen?


WAAR BLIJFT MIJN PAKKET, ik wil geen voucher, ik wil een installatie pakket!!!

 

ik citeer u: “T-mobile heeft hier de laatste tijd wel wat problemen mee sinds de overstap naar een nieuwe distributiepartner.”

    Ik ben niet de eerste met dit probleem, het is geen probleem van pas 1 dag, waarom lichten jullie je klanten niet in over dit probleem bij aanschaf van een nieuw contract? Waarom neem je geen afscheid van deze distributiepartner? 
Ik heb op 3 juni mijn abo afgesloten, nu is het 28 juni, het moet toch wel lukken om in ruim 25 dagen een postzegel te plakken en dat pakket aan postnl mee te gevren?

 

Kom nu eens met antwoorden en oplossingen in plaats van een berichtje met wat afgemene informatie en mededelingen.

 

 

 

 

Reputatie 7

Hallo @Ikwilgeenrommel,

 

@Waqqas heeft alleen vraag 1 beantwoord, omdat hij geen medewerker is van T-Mobile kan hij de andere vragen niet beantwoorden.

Reputatie 2

Ok now i seems to be worried as well, i have applied for t mobile thuis starting from 1st of july, my current subscription also gping to be cancelled from end of june, and i also havent received installation package or any info regarding it, is it common trend with t mobile to send package very late???? Hope some one who is  incharge with it come up with proper solution for it. Ps i have applied it at the end of may, why the hell do they need to wait till last moment to send package????

@Ikwilgeenrommel 

Kan nog een opmerking er bij plaatsen al medeklant, het instalatie pakket word pas 7 tot 4 dagen voor de instalatie datum verstuurd, dus kan zo zijn dat die morgen of dinsdag komt, maar het gaat idd vaker mis zoals @Waqqas ook al aangeeft.

Men begint pas met doorzetten van een Abbo als de 14 dagen bedenktijd om zijn, dan moet waarschijnlijk KPN nog ingelicht worden, die communiceren een aansluit datum en dan gaat het pas verder, kan dus zo zijn dat je aansluiting dagen later is dan gewenst bij het afsluiten en dat daarom er nog geen pakket is verstuurd.

Reputatie 7
Badge +15

@Ikwilgeenrommel

Vóór het frankeren en verzenden gebeurt het volgende nog :

Aan de desbetreffende afdeling wordt doorgegeven wat er naar jouw adres moet opgestuurd worden. Een DSL pakket of glasvezel pakket  en vervolgens kom je op een wachtlijst te staan waar denk ik de vertraging in zit.

Zoals al wordt aangegeven ben ik ook een klant, ik hoop voor je dat het alsnog niet te lang zal duren en een moderator kan je dan een update geven over de werkelijke status wanneer ze reageren.

Reputatie 7
Badge +1

In mijn beleving heeft T-Mobile de kapitale blunder begaan om de verzending en retour zenden van haar hardware aan een externe partij over te laten, dit gaat in zeker 90% of meer van de gevallen fout een dergelijk bedrijf maakt het niet uit of men het pakket wel of niet op tijd ontvangt.

Wat altijd door providers vergeten word om in het contract vast te leggen dat het verzendhuis alle schade vergoed welke voortvloeit uit het te laat leveren aan de klant van het installatiepakket, voorbeeld: contract klant met T-M gaat in op 01-07-2020 echter ontvangt pakket pas op 05-07-2020 dan zijn alle kosten voor het verzendhuis.

Ander punt is dat helaas de administratie bij T-Mobile zeker geen voorbeeld is, gaat m.i. te vaak fout.

Reputatie 7

Hoi @Ikwilgeenrommel,

 

Weet dat we hier zijn om je te helpen. Deze Community is op basis van klant-helpt-klant. Voor specifieke zaken kunnen de moderators ook service bieden zoals aan de telefoon. Ik zie dat je al gebel hebt en wij alles in gang hebben gezet (en meer!) om het pakket bij jou te krijgen. Normaal gesproken komt het pakket zo'n 4-7 dagen voor de start van je abonnement. In dit geval blijkt het iets vertraagd, mijn excuses daarvoor, ik ga er vanuit dat we de datum van 1 juli gewoon halen. Geen zorgen dus!

 

Hi @Rickey_tramp,

 

Also for you, my apologies for tyhe slight delay, usually we deliver within 4-7 days before the startdate. I'm confident that your package will still be deliverd in time! 

Reputatie 2

Hi @Sander,

I hope you are right, but i have only 2 days left before my current service provider cancel the subscripion, then i will not have internet at all so really really hope t mobile can deliver to their promise at this very early begining of relation. 

@Sander 

 

goede morgen Sander, ik weet dat jullie er zijn ommte helpen, maar er helpt niemand echt…

 

ik heb wederom een nacht slecht geslapen, en weer geen track and trace ontvangen, wat maakt dat het pakket zeker niet voor woensdag (1 juli de eerste dag van mijn abo) hier is.

 

ik ben echt radeloos en ontzettend boos. Als VCK (externe toeleverancier van het installatie pakket) het niet aan kan, of tmobile maakt fouten, durf dat dan toe te geven, ik zit straks zonder tv en internet en wij werken met 3 thuis ivm corona. 
 

Geef eens een oplossing Sander. Ik ga zelf vandaag met VCK bellen in de hoop dat zij wat uitsluitsel kunnen geven, mocht dat weer geen duidelijk geven zeg ik ZELF mijn abo nog voor de startdatum nog op, en verleng ik gewoon bij Ziggo.

 

mensen worden zuek gemaakt met dit soort flauwekul, ik heb zoveel echt soveel andere dingen aan mijn hoofd, dan bellen mailen en foumberichten schrijven naar tmobile die liever n klant kwijt is dan rijk, zo lijkt het.

 

U schrijft Sander, we hebben alles in gang gezet (en meer!) om het pakket bij jou te krijgen.

ik ben erg benieuwd wat u gedaan heeft, en stel dat u alles gedaan heeft, en meer….. waarom is het er dan niet. Want als alles doen, en meer! Niet resulteert in een pakket VOOR installatiedatum om de mat te krijgen gaat er wel echt iets gigantisch mis!!

 

hoe gaat u dit oplossen, 

wanneer hoor ik wat,

en hoe gaat u mij een tevrede klant laten zijn?

wat is dát stapje dat u extra voor mij gaat zetten om me weer een tevrede klant te laten zijn.

 

ik hoor van u
 

 

Dan is het nog steeds de vraag of je werkelijke installatie datum wel 1 Juli is of dat dat ook later word door bepaalde omstandigheden.

En dan twee verschillende manieren van installatie hebben, Coax en nieuw DSL vermoed ik.

En dan zo afhankelijk zijn van de verbinding en dan zo krap, sterker nog zonder overlap de ene opzeggen en de ander laten aansluiten, geen enkele marge voor fouten of problemen er in laten.

Wat als nu blijkt dat de kabel waar je verbinding overheen moet die al jaren werkloos in de grond ligt kapot blijkt te zijn, worden er jaarlijks wel wat geraakt en men 3 weken bezig is om dat te repareren, je hebt als consument geen enkele recht op schade vergoeding, enige is dat je dagen dat je geen verbinding hebt maar wel betaald gecompenseerd kunt krijgen.

Reageer