Beantwoord

internet activatie

  • 1 September 2022
  • 19 reacties
  • 453 Bekeken

Ik zou graag willen weten wanneer het internet in mijn huis eindelijk geactiveerd wordt. Ik ben al na het KPN bezoek, maar ik heb nog geen bezoekdatum voor de monteur die gaat internetten. Ik wacht al meer dan een maand en schaam me dat ik zo lang moet wachten. Als het nog een week duurt, wordt mijn bestelling geannuleerd.Ik heb de klantenservice al 2 keer gebeld en er is nog steeds niets veranderd.

icon

Beste antwoord door Boris 2 September 2022, 12:28

Bekijk origineel

19 reacties

Reputatie 7

Hi @Dorzwin5014, goed dat je het bij ons aangeeft. Ik ben direct voor je aan de slag gegaan en zie dat er niks in de wegstaat om de installatie te volbrengen. Je hebt een e-mail/SMS ontvangen om digitaal een afspraak te maken met onze installatiemonteur van Guidion. Heb je deze SMS/e-mail ontvangen? Laat het vooral weten, dan kunnen wij hier eventueel voor je achteraan.

Ja, ik heb deze e-mail ontvangen, maar er zijn geen beschikbare data.

Reputatie 7

Hi @Dorzwin5014, dankjewel voor het aangeven! Je hoort natuurlijk wel verschillende datums te zien. Ik wil je dan ook adviseren om Guidion te bellen voor het maken van een afspraak. Je kunt hen vandaag nog bereiken tot 17:00 uur: 088-2000151. Ik wil ook met liefde voor je bellen, maar ik heb geen zicht in jouw agenda. Laat je het weten of het via deze weg is gelukt om een afspraak in te schieten? Ik hoor het graag, want anders ga ik hier maandag voor je achteraan. 

Ik heb Guidion al gesproken en ze zeiden dat ze geen vrije datum hadden om een ​​afspraak mee te maken. Daarom heb ik besloten dat als het internet aanstaande zaterdag niet geactiveerd is, ik mijn bestelling gewoon annuleer.

Reputatie 7
Badge +8

@Dorzwin5014 heeft Guidion ook een optie gegeven dat ze jou terugbellen zodra er plek is? Of wat is er precies afgesproken? Er moet namelijk wel een optie zijn om een afspraak in te kunnen plannen of te maken. Ik hoor het graag!

Ja, ze zei dat ze een e-mail zou sturen als er vrije tijd was. We gaan hier niet nog een maand op wachten omdat we internet nodig hebben. We verliezen het vertrouwen in T-Mobile omdat er in het begin dergelijke problemen zijn.

Reputatie 7

Hi @Dorzwin5014, dank voor je update! Ook ik had graag de afspraak willen vervroegen, maar zijn afhankelijk van onze monteurs voor de oplevering. Ik heb direct contact gezocht met onze monteurs en op dit moment is er geen mogelijkheid om de afspraak te vervroegen en is het afwachten op de terugkoppeling van Guidion. Excuses voor het ongemak, ook wij willen je zo graag mogelijk vandaag nog online zien.

Het is niet eerlijk dat we zo lang moeten wachten. Zoals ik al zei, we gaan niet langer wachten dan aanstaande zaterdag. Aangezien ons contract zegt dat het op 26 augustus begint, betekent dit dat ons internet nu beschikbaar zou moeten zijn. In de huidige situatie komt T-mobile deze afspraak niet na.

Reputatie 7

Hi @Dorzwin5014,

De opgegeven wensdatum is 26 augustus, maar de daadwerkelijke plandatum is afhankelijk van de installatiemonteur. Op dit moment hebben zij het drukker dan normaal, waardoor deze verder in de toekomst is komen te liggen. Mijn oprechte excuses hiervoor. Weet dat de er geen extra kosten hieraan vastzitten, het abonnement gaat pas in wanneer de installatie is volbracht. 

Nu weet ik het, maar niemand heeft me erover geïnformeerd voordat ik besloot dit abonnement te kopen. Ik kocht het, in de veronderstelling dat het op 26 augustus zou gaan werken. Voelt zich bedrogen door T-Mobile. Als ik de laatste keer herinnert, lost het zeker op als internet zaterdag is niet geactiveerd. Ik ben teleurgesteld over uw benadering van de klant.

Hoe lang moet ik wachten voordat Guidion contact met mij opneemt over het bezoek van de monteur om mijn internet te activeren?

Een week geleden kwam er een monteur bij mij thuis ook al had ik gemeld dat ik die dag niet thuis zou zijn. Op de website voor het plannen van een monteurbezoek heb ik een andere dag gekozen. Is het normaal dat ik een paar maanden moet wachten voordat internet live gaat?

Reputatie 7

Hi @Dorzwin5014, dank voor je terugkoppeling! Ik ben meteen gaan kijken wat de oorzaak is van deze verwarring en zie dat we geen nieuwe datum hebben doorgekregen om aan te sluiten. Is deze afspraak met je bevestigt vanuit Guidion? Mocht dat niet het geval zijn, dan zorg ik ervoor dat er zo snel mogelijk nog een monteur de installatie komt volbrengen. Ik hoor het dan ook nog graag van je.

Het is vreemd dat u niets heeft ontvangen. Nee, Guidion heeft de nieuwe datum niet bevestigd.

Reputatie 7

Hi @Dorzwin5014, dankjewel voor de aanvulling! Ik heb meteen aan één van mijn collega's gevraagd of Guidion opnieuw aangestuurd kan worden. Zodra mijn collega dit gedaan heeft, dan laat ik je dat weten. Ik wil dat je zo snel mogelijk van een goedwerkende verbinding kunt genieten.

Goedemorgen. Gisteren kreeg ik een bericht met een link om een ​​afspraak te maken voor een monteur. Omdat ik de juiste data voor mij heb gekozen, heb ik geen bevestiging ontvangen dat mijn aanvraag is verzonden. Kun je het controleren? De vorige keer kwam mijn aanvraag niet aan en verloor ik bijna 2 weken.

Reputatie 7

Hi @Dorzwin5014, heel goed dat je dit checkt! Ik ben meteen met je mee gaan kijken en ik zie inderdaad nog geen afspraak terug. Guidion kon jammer genoeg geen passend tijdslot aanbieden, dus willen ze dat je nog eens drie momenten aanvinkt dat je beschikbaar bent. Zou je nog eens drie opties aan kunnen klikken via de link die ik je heb gestuurd in een privébericht? Dan moet het helemaal goedkomen! 💪

Ik heb nieuwe uren voorgesteld voor het bezoek van de monteur. als we deze keer meer dan een week moeten wachten op internetactivering, zeggen we ons abonnement op. We hebben echt genoeg van wachten.

Reputatie 7

Merci voor het aangeven @Dorzwin5014! Laat je het hier weten als de datum van Guidion bekend is? Ik duim voor je dat ze snel met een datum komen, zodat je online komt. 

Reageer