Beantwoord

Internet blijft rood branden

  • 21 October 2022
  • 1 reactie
  • 72 Bekeken

Beste,

We zijn zeer teleurgesteld met de gang van zaken met de overstap naar glasvezel van T-Mobile.
Tot 3 keer toe staat er onaangekondigd een monteur van Guidion voor de deur.
Bij de 2de keer heb ik (via de deurbel) gezegd op dinsdag en woensdag ben ik niet thuis, en wanneer staat Guidion weer voor de deur,…. Juist op dinsdag !!
Omdat mijn vrouw toevallig thuis was hebben de monteurs van Guidion hun werk kunnen afmaken, vriendelijk en netjes. 
Gisteren na contact met T-Mobile zelf naar Open Dutch Fiber moeten bellen, blijkt dat ons adres nog niet gereed gemeld is. Helaas ben ik ook niet zoals beloofd terug gebeld door deze medewerker. 
Op 29-10-2022 verloopt mijn contract met KPN en vervalt mijn internet, daar ik meestal thuis werk is internet cruciaal voor mij.

Op de Zyxel T-54 brandt alles groen behalve internet die blijft rood branden.

Morgen komt de monteur bij de buren hetzelfde probleem oplossen, het zou fijn zijn als hij hier ook even langs komt.

 

icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 22 October 2022, 10:53

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Frank Koorneef, dank voor het starten van dit topic. De gang van zaken loopt niet helemaal soepel, dat ben ik met je eens. Weet dat we het goed maken als je eenmaal online bent, dan kunnen we laten zien waar we goed in zijn! Ik zal intern wel feedback doorgeven aan Guidion, dank voor het delen hiervan. Als ik je verhaal zo lees lijkt het alsof Open Dutch Fiber de glasvezellijn nog moet activeren vanaf de wijkkast. Zodra dit is gebeurt, heb jij verbinding! Wil je dat ik het voor je na ga, stuur mij dan een privébericht met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum én de laatste vier cijfers van je rekeningnummer. Op je e-mailadres kan ik namelijk geen abonnement vinden!

Reageer