Beantwoord

internet en tv

  • 26 November 2021
  • 3 reacties
  • 72 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik ben van Ziggo naar T-mobile overgestapt. En de e.e.a gaat nu al mis. Ik zit vanaf vandaag zonder internet. Voor vandaag had ik een afspraak staan. Deze door jullie is geannuleerd. Door reden als reden:”Je vorige provider heeft ons verteld dat je pas per 29-11-2021 kan overstappen. We hebben daarom de leverdatum van je abonnement aangepast zodat jij geen dubbele kosten hebt bij je overstap.” Volgens Ziggo is dit niet correct en stoppen ze het vandaag. Vandaag een sms-bericht van Ziggo ontvangen dat mijn abonnement vandaag wordt stopgezet. Ik heb ze net aan de lijn gehad en het sms-bericht wordt bevestigd. 
 

Een nieuwe afspraak maken blijkt niet zo makkelijk als jullie in de mail aangeven. Ik heb sinds vanochtend daarover gebeld en ik ben nog steeds aan het wachten. Ik begreep dat jullie technische dienst (backoffice) het moet oppakken door het mogelijk te maken dat de klantenservice een nieuwe afspraak kan inplannen oftewel een werkverzoek sturen naar Guidion.

 

Nu kan ik eindelijk een afspraak maken en is de eerstvolgende dag volgende week dinsdag pas. Hoe kan ik zsm thuis online zijn.
Dit zou mijn derde abonnement zijn bij jullie, maar mijn vertrouwen wordt geschonden.

icon

Beste antwoord door Ginny 28 November 2021, 10:25

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7

Ziggo behoort te wachten tot T Mobile een bericht heeft gestuurd dat ze gaan leveren. Mocht dit vertraging hebben dan zal Ziggo langer leveren. Mits je niet zelf de opzegging heb gedaan maar de overstap service heb gebruikt. Dat is wat de overstap service doet.

Nee, ik heb niet zelf opgezegd. Ik heb gebruik gemaakt van de overstapservice. Netjes afspraak gemaakt, maar die werd daarna geannuleerd door T-mobile. De datums die van T-mobile en Ziggo of andersom werden gecommuniceerd kloppen ook niet. Hier beneden wat inzicht. Uiteindelijk ben ik wel de dupe en ben ik voorlopig offline.

 

Reputatie 6

Hoi @Diomar, welkom op de Community! Bij een overstap van de ene provider naar de andere hebben we ons aan bepaalde regels te houden. Jij hebt in eerste instantie aangegeven dat je zo snel mogelijk wilt genieten van T-Mobile Thuis, logisch! Daarop is een wensdatum van 24 november ontstaan. We hebben echter pas op 28 oktober de gevraagde gegevens voor de overstapservice van jou ontvangen. Wij zeggen dan het abonnement bij Ziggo voor jou op, maar moeten ons wel houden aan de verplichte opzegtermijn van een maand. Toen wij de overstap voor jou hebben aangevraagd heeft Ziggo terecht aangegeven: de overstap wordt goedgekeurd, maar wel met een opzegtermijn van een maand. Daarom konden wij de verbinding pas op 29 november 2021 overnemen.

Het spijt mij dat Ziggo jou onterecht eerder heeft afgesloten, dat is natuurlijk nooit de bedoeling! Ik kan je voorzien van een Unlimited data voucher voor op je mobiele telefoon, zodat je niet na 8GB verbruik per dag je data hoeft op te hogen. Ook al is dit kosteloos, het is toch fijner als je je hier niet druk om hoeft te maken wanneer je internet via een hotspot. Laat je mij weten of je hier gebruik van wilt maken?