Beantwoord

Internet geactiveerd

  • 2 December 2020
  • 4 reacties
  • 192 Bekeken

Gisteren avond het nieuwe modem aangesloten. Internet signaal blijft uit. Mevrouw van t-mobile vertelde mij dat ik moet wachten tot t-mobile het internet heeft geactiveerd terwijl ik gisteren al een sms kreeg dat ik er 1 dec in de middag gebruik van zou kunnen maken. Ze zei dat het een paar uur of paar dagen kan duren. Ik betaal per 1 december, hoe kan het dan een paar dagen duren voor het internet is geactiveerd? Ik hoor graag van jullie!

icon

Beste antwoord door Waqqas 2 December 2020, 17:18

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Amber ou 

Het gaat om een DSL connectie?

Op de dag van installatie is de verbinding voor 18:00 geactiveerd.

Is de modem direct op het ISRA (aansluitpunt) aangesloten en welk type ISRA heb je? Dus hoe ziet hij er uit, je kan er eventueel een foto van maken.

Bedankt voor je snelle reactie! Het gaat om een DSL aansluiting uit een wandcontactdoos 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Amber ou 

Gebruik de grijze DSL kabel uit het installatiepakket en is dit de enige aansluitpunt in je woning of heb je nog een andere in de meterkast bijvoorbeeld?

Zo niet zou je deze dan eens willen openschroeven en een foto plaatsen van de bedrading?

Dit zijn wat voorbeelden van ISRA punten.

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Amber ou, bedankt voor dit topic en welkom bij T-Mobile Thuis! Geen zorgen, want ik help je graag verder met de installatie. De tip van @Waqqas kan je zeker eens proberen. Wel ben ik benieuwd hoe het aan onze kant met de oplevering van de verbinding staat. Zou je mij een privébericht willen sturen, gepaard met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kom ik zo snel mogelijk bij je terug! 

Reageer