Beantwoord

Internet verbinding niet online???

  • 28 December 2017
  • 3 reacties
  • 255 Bekeken

Reputatie 2
Hallo,

Begin december een t-mobile thuis abonnement afgesloten. 22 december zou de verbinding actief zijn. Op 22 december alles aangesloten en zoals je het al verwacht werkt niet. Van alles gedaan om het toch op te lossen maar nee het werkt niet. 23-24-25 was de klantenservice gesloten ivm weekend en kerst dus kon ook niks doen. 26 December gebeld met t-mobile en er werd gezegd dat de verbinding niet online was??? Dus uren voor niks eraan gezeten en 3 verschillende kabels geprobeerd. Er zou een bericht gestuurd worden naar de technische dienst om de verbinding te activeren. 27 December weer gebeld om te vragen of het is geactiveerd en je verwacht het al NEE. Er is een storing bij KPN. Vandaag 28-December weer gebeld om te vragen of het misschien vandaag nog geactiveerd wordt en je raad het al. NEE probeer het in het nieuw jaar weer??? Hoelang moet ik nog wachten tot de verbinding online is.

De voorwaade is dat mijn bedenktijd 14 na het afsluiten van het abonnement vervalt. Dat is dus gelijk aan de activeringsdatum. Mijn verbinding is nog steedt niet online dus ik betaal nu eigenlijk voor niks aansluitkosten en internet. Wanneer wordt de verbinding geactiveerd?? Als het in het nieuw jaar geactiveerd wordt dan hoef ik het niet meer en zou ik het willen opzeggen. Ik hoop dat dit wordt opgelost want nu zit ik een week op internet te wachten voor niks en gebruik mijn eigen mobiele bundel.

Mvg
Samet
icon

Beste antwoord door Sander 8 January 2018, 13:37

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Ik verwacht dat je pas gaat betalen op het moment dat je echt gebruik kunt maken van de diensten.
Bij mij was de initiële aansluitdatum in het Vodafone tijdperk ook niet gehaald, maar de facturatie begon pas te lopen vanaf de oplevering.
Reputatie 2
Het gaat niet zozeer om het betalen maar dat ik een paar weken langer moet wachten dan de afgesproken datum. Als het ging om een paar dagen zou ik het niet erg vinden. Maar er wordt gezegd probeer het na het nieuwjaar weer.
Reputatie 7
Hoi semske,

Allereerst bedankt voor je geduld. Ik ben benieuwd hoe het er inmiddels voor staat. Is de verbinding nu wel actief? Zo nee, dan ga ik er graag voor je achteraan. Stuur dan je postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht aan mij. Dan loop ik alles voor je na. Wellicht dat ik nog iets aan kan passen. Ik hoor graag!

Reageer