Begin december een t-mobile thuis abonnement afgesloten. 22 december zou de verbinding actief zijn. Op 22 december alles aangesloten en zoals je het al verwacht werkt niet. Van alles gedaan om het toch op te lossen maar nee het werkt niet. 23-24-25 was de klantenservice gesloten ivm weekend en kerst dus kon ook niks doen. 26 December gebeld met t-mobile en er werd gezegd dat de verbinding niet online was??? Dus uren voor niks eraan gezeten en 3 verschillende kabels geprobeerd. Er zou een bericht gestuurd worden naar de technische dienst om de verbinding te activeren. 27 December weer gebeld om te vragen of het is geactiveerd en je verwacht het al NEE. Er is een storing bij KPN. Vandaag 28-December weer gebeld om te vragen of het misschien vandaag nog geactiveerd wordt en je raad het al. NEE probeer het in het nieuw jaar weer??? Hoelang moet ik nog wachten tot de verbinding online is.
De voorwaade is dat mijn bedenktijd 14 na het afsluiten van het abonnement vervalt. Dat is dus gelijk aan de activeringsdatum. Mijn verbinding is nog steedt niet online dus ik betaal nu eigenlijk voor niks aansluitkosten en internet. Wanneer wordt de verbinding geactiveerd?? Als het in het nieuw jaar geactiveerd wordt dan hoef ik het niet meer en zou ik het willen opzeggen. Ik hoop dat dit wordt opgelost want nu zit ik een week op internet te wachten voor niks en gebruik mijn eigen mobiele bundel.
Mvg
Samet
Beste antwoord door Sander
Bekijk origineel