Beantwoord

internet werkt niet vanwege afgeknepen verbinding reggefiber?

  • 10 January 2020
  • 1 reactie
  • 127 Bekeken

Beste Tmobile,

 

Na lang te hebben getwijfeld toch overgegaan naar tmobile.

 

Vandaag zou de monteur komen tussen 12-14 uur.

Hij was er pas om 14.45. Daar heb ik wel begrip voor want het is druk. 

 

Ik heb hem wel geholpen met het aansluiten in huis zodat hij ook weer doorkon. 

Maar hij gaf aan dat er een d40 fout was. Waardoor hij contact op moest nemen met de backoffice. 

In de wijkcentrale zou het fout moeten zitten en regefiber zou contact met mij op gaan nemen. 

 

Ik vind dit wel een vreemde gang van zaken, want voor je iets oplevert kijk je toch of de verbinding bij de klant goed aankomt voor je het aansluit? Straks zit ik het hele weekend zonder internet. Daar heb ik niet zo'n zin in.  Waarvoor zijn anders de zogenaamde aansluitkosten??

 

Ik hoop zeer snel een reactie want dit kost mij namelijk ook een vrije middag omdat ik de komende 3 uur thuis moet blijven.

icon

Beste antwoord door Piotr 13 January 2020, 15:16

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hey @williew91,

Excuses dat de overstap niet helemaal vlekkeloos is verlopen! Gelukkig zie ik dat het probleem nog dezelfde dag is verholpen en je nu van je T-Mobile Thuis abonnement kunt genieten. :smile: 

We proberen iedere overstap zo goed mogelijk te laten verlopen. In sommige gevallen komt het wel eens voor dat er geen signaal op de lijn blijkt te zijn. Dit kunnen we jammer genoeg niet op voorhand controleren. Mocht je nog problemen ervaren, dan weet je ons te vinden. We helpen je graag!

Reageer