Internetinstallatie

  • 24 May 2023
  • 11 reacties
  • 76 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Master Poster
  • 12 reacties

Om mij de modem te sturen en wandcontactdoos Om internet te installeren, maar ik kan mezelf niet installeren omdat dit een expert nodig heeft omdat de internetband van de muur aan het hoofd van de partner is afgesneden en ik zonder internet ben en ik het internet niet kan installeren en ik heb internet nodig

Waqqas 11 maanden geleden

Hallo @Aking 

Kan je eens een foto van de kabel maken? Misschien kun je het toch zelf aansluiten met instructies.

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Aking, ik wil je allereerst van harte welkom heten bij ons! Ik wil je graag met alle liefde verder helpen met het installeren van je modem. Ik zie dat jij een DSL pakket hebt, wat een aansluiting is die je zelf kan installeren. In dit topic (link is klikbaar) kan je een handleiding vinden waarin staat hoe je de installatie kan doen. Ook kan je hier een handige video vinden waar alles stap voor stap wordt uitgelegd. Mocht het installeren niet zelf lukken, of er iets anders aan de hand zijn bijvoorbeeld als er geen wandcontactdoos aanwezig is, wil je me dit dan laten weten? Dan ga ik je gelijk verder helpen! 😄

Reputatie 1

Over het algemeen weet ik dat het installeren van internet, maar ik heb geen stopcontact in de muur, en ik denk dat dit een professionele persoon nodig heeft om te installeren 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Aking 

Kan je eens een foto van de kabel maken? Misschien kun je het toch zelf aansluiten met instructies.

Reputatie 1

 

Reputatie 1

 

Reputatie 7
Badge +15

@Aking

Het is niet helemaal zichtbaar of dit een telefoonkabel is maar als je goed kijkt zie je binnen de draden rood, blauw, oranje en wit? Dan kan je deze kabel aanstrippen en de draden ook, rood en blauw aansluiten in het witte aansluitdoosje dat in je installatiepakket zit.

Reputatie 1

 

Reputatie 1

En ik denk dat dit een expert nodig heeft om de draden te installeren

Reputatie 7
Badge +15

@Aking

Is dit in de meterkast waar de kabel binnenkomt in jouw woning en hierop is aangesloten? Dit is een telefoonaansluiting maar hier zou je dan maar 1 kabel moeten hebben ipv 2, je kan het PTT doosje dan vervangen door het witte aansluitdoosje uit het installatiepakket en daar kan je dan ook de DSL kabel inpluggen die naar de modem gaat.

Dit mag je zelf doen.

Reputatie 1

Is dit de witte doos die je bedoelt? 

Reputatie 7
Badge +16

Je kunt natuurlijk ook gebruikmaken van de installatietips en installatievideo op onze website - mocht dat helpen: Installatie Internet, TV & Vast Bellen | T-Mobile Thuis. Volg ook alle tips in ons speciale wiki-artikel: Hoe installeer je T-Mobile voor thuis? | T-Mobile Community. Mocht je daarna nog hulp kunnen gebruiken, dan staat de Community altijd voor je klaar! 

Reageer