Beantwoord

Internetsnelheid hoog genoeg voor T-mobile thuis?

  • 3 January 2018
  • 2 reacties
  • 158 Bekeken

Hallo,

De maximaal haalbare downloadsnelheid voor standaard internet op mijn adres is 18 Mbps. Mijn vraag is of dit genoeg is om gelijktijdig TV te kunnen kijken en te surfen op het internet met mijn laptop (geen zware dingen als downloaden/netflix/etc). 1 TV box is wat mij betreft voldoende. Ik kan dit nergens vinden dus vandaar mijn vraag! Voor mijn postcode en huisnummer kan een prive bericht gestuurd worden, deze zet ik liever niet op een openbaar forum.

Groet Joost
icon

Beste antwoord door Pilovali 3 January 2018, 18:18

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Als je HD TV kijkt, is dit ongeveer 12 Mbps. Je houd dan 6 Mbps over. Dit zou in principe genoeg zijn voor een beetje browsen (dwz mails lezen, nieuws lezen, Facebook, YouTube op 480/720p kwaliteit).
Houd er wel rekening mee dat je 18 Mbps onder ideale omstandigheden (binnenhuis telefoonbekabeling helemaal 100% en geen overige storingen op de telefoonlijn) is.

Zou je misschien hier je postcode en huisnummer in willen voeren en terugkoppelen wat er staat?

Groet,
Reputatie 7
Hoi gekko1,

Tof dat je aan ons denkt! Ik hoop dat het lukt om een abonnement af te sluiten. 18 Mb/s is voldoende voor normaal huis-, tuin- en keukengebruik.

Houd je ons op de hoogte?

Reageer