Beantwoord

Is dit een Isra punt?

  • 26 July 2019
  • 5 reacties
  • 1904 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
Kunt u mij verder helpen? Bijgaand een foto van mijn meterkast. Ik kom er niet ui waar ik het modum op aan kan sluiten.

icon

Beste antwoord door Sander 26 July 2019, 17:16

Bekijk origineel

5 reacties

Waar kan ik het modem op aansluiten?
Reputatie 7
Hi @TW100,

Bedankt dat je voor T-Mobile Thuis hebt gekozen. De Community denkt graag mee! Bij een DSL abonnement gaan we op zoek naar het aansluitpunt, ook wel ISRA-punt genoemd.

Superhandig dat je een foto hebt bijgevoegd. Dit is geen ISRA-punt. Wat we zoeken ziet er zo uit:


Zo'n aansluitpunt vind je doorgaans in de meterkast, de woonkamer of de gang. Hopelijk zit het bij jou niet verstopt in de kelder, maar het behoort ook bij de mogelijkheden. Laat je ons weten hoe het je vergaat?
Hallo Sander, bedankt voor je bericht. Ik heb vanmorgen een KPN monteur gehad voor het maken van een aansluiting! Nu heb ik alles geïnstalleerd en heb ik nog 1 vraag. Ik heb een tweede interactieve tv kastje besteld voor op de slaapkamer boven maar waarschijnlijk moet er nu een hele lange kabel van mijn tv boven naar het modem beneden? Dat lijkt me niet prettig namelijk! Dan kan ik dat beter weer terugsturen. Kan je me hier nog in adviseren?
Reputatie 6
@TW100 Als een lange utp kabel gee optie is, kun je ook een powerline of devolo adapters gebruiken. Deze gaan via het lichtnet. Je plaatst er 1 bij het modem waar je een utp kabel in doet en de andere bij de tv ontvanger boven.

Als even zoekt via het forum dan zul je zien dat het vaak heel goed werkt. Ze zien er zo uit:



Reputatie 7
Hey @TW100, een andere optie is om een Chromecast aan te schaffen waarmee je gebruik kunt maken van TV Anywhere op de televisie boven. Dan hoef je geen kabels te trekken en heb je geen tweede TV Box nodig. 😉

Reageer