Beantwoord

Is er glasvezel mogelijk op mijn adres?

  • 7 September 2017
  • 8 reacties
  • 937 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 7 reacties
Goedenavond,

Ik zit nu bij ziggo en ben hier niet tevreden (meer) over en overweeg om over te stappen naar T-Mobile thuis.
Alleen is in ons huis destijds geen glasvezel aangelegd (overigens wel in de straat). Kan ik dan toch gebruik maken van glasvezel via T-Mobile thuis? Zorgt de monteur dan voor een kabel naar ons huis?
icon

Beste antwoord door Sander 11 September 2017, 11:22

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 4
Hallo,

Heb je geen glasvezel modem in je huis. Kijk eens op (klik hier). Staat er dat je glasvezel hebt.

Anders moet je zelf betalen voor het doortrekken van de kabel naar je huis.

- Snotaapje
Dit staat er.

"Actuele Beschikbaarheid
Wat
Koper
Beschikbaar

Distributiepunt(en)
MDF
Wat
FttH
Beschikbaar

Distributiepunt(en)
REGG

Technologie
Internet Snelheid
Koper/DSL
17 Mbit/s
Bonded Koper/DSL
-
Technologie
Internet Snelheid
Fiber
524 Mbit/s"


maar inderdaad geen glasvezel modum in huis
Reputatie 4
Dan moet je een kabel door je huis laten trekken. Weet je wie er glasvezel heeft aangelegd in jullie wijk?
Volgens mij reggefiber
Heb dus wel glasvezel buiten maar niet binnen... sluit t-mobile dit ook aan?
Reputatie 7
Hoi PAT9S,

Leuk dat je aan ons denkt. Ik verwelkom je alvast graag!

Eigenlijk is het erg simpel. Je kunt via onze postcode check controleren of je een abonnement bij ons kunt aanvragen. Controleer goed of het gaat om standaard internet (DSL) of glasvezel internet. Buiten de kosten van je maandbedrag en eenmalige kosten, rekenen wij geen extra kosten voor het doortrekken van de glasvezel.

Mocht glasvezel niet kunnen, dan is standaard internet een erg geschikt alternatief. Niets mis mee en hier zijn ook hoge snelheden op te halen (mits je in de buurt van de wijkcentrale zit).

Laat je me weten wat het wordt? 🙂
Na de postcodecheck en de overtuiging dat de glazvezelkabel wordt doorgetrokken, heb ik zojuist T-Mobile thuis aangevraagd! Sander bedankt voor je duidelijke antwoord!!
Reputatie 7
Graag gedaan. Jij bedankt voor de update en bestelling! Welkom! 😃

Reageer