Beantwoord

isra

  • 9 August 2022
  • 4 reacties
  • 200 Bekeken

Wat kan ik hier mee, als ik t-mobile thuis wil installeren.

 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 10 August 2022, 09:21

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 6
Badge

Wat kan ik hier mee, als ik t-mobile thuis wil installeren.

 


Dit lijkt een ISRA voor 10 lijnen. Waar heb je dat ding gevonden? Is dat in je huis? Ik kan me herinneren dat ik in het grijze verleden zoiets heb bedraad voor een neefje die een BBS had met iets van 6 telefoonlijnen. (goede oude tijd voor internet verbindingen)

Als dit inderdaad bij je thuis is kun je waarschijnlijk je 2 draadjes (solid core!!!) aansluiten op aansluiting 0 met een punch tool. Als je dat niet hebt met het grijze dingtje bovenin.

 

Wat kan ik hier mee, als ik t-mobile thuis wil installeren.

 


Dit lijkt een ISRA voor 10 lijnen. Waar heb je dat ding gevonden? Is dat in je huis? Ik kan me herinneren dat ik in het grijze verleden zoiets heb bedraad voor een neefje die een BBS had met iets van 6 telefoonlijnen. (goede oude tijd voor internet verbindingen)

Als dit inderdaad bij je thuis is kun je waarschijnlijk je 2 draadjes (solid core!!!) aansluiten op aansluiting 0 met een punch tool. Als je dat niet hebt met het grijze dingtje bovenin.

 

dit is bij een bedrijfshal, zit nu nog geen internet.

Reputatie 7
Badge +14

Weet je zeker dat t-mobile daar een consumenten lijnen kan leveren? Was de postcode checker positief? Dan zou je eens de 10 verschillende paren kunnen proberen. Begin bij 1. Met dat plastic toontje kun je een harde draad tussen de mesjes duwen.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @nielslandaal, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Ik zie in de toegevoegde informatie vanuit de netbeheerder dat het ISRA-punt gelokaliseerd is in de meterkast. Dat zal dan één van de tien gespleten ISRA's zijn en Guidion weet welke lijn gebruikt kan worden voor de aansluiting. Ook zie ik dat de installatie aanstaande maandag wordt uitgevoerd - ik weet zeker dat dit helemaal goedkomt. Succes en houd ons op de hoogte alsjeblieft!