Beantwoord

ISRA punt kapot

  • 10 June 2019
  • 3 reacties
  • 450 Bekeken

Beste medewerker van T-Mobile,

Ik heb onlangs T-Mobile Thuis Internet aangeschaft en inmiddels ontvangen. Met plezier wilde ik het pakket installeren, maar nu bleek dat bij ons thuis het ISRA punt stuk is.
Naar aanleiding van dit probleem heb ik contact opgenomen met de klantenservice en een medewerker heeft aangegeven dat er een afspraak gemaakt zal worden met Gideon (monteurs).
Daarnaast was hij zo vriendelijk om aan te geven dat ik een prepaid simkaart kon aanschaffen en dat ik, zodra dit gebeurd is, het beste weer even contact zou kunnen opnemen met T-Mobile. De medewerker garandeerde dat T-Mobile vervolgens onbeperkt internet op de betreffende simkaart zou zetten. Dit zodat we een hotspot hebben en daardoor voorlopig op deze manier (totdat de problemen zijn opgelost) wel gewoon internet hebben.
Inmiddels is de simkaart aangeschaft. Het bijbehorende telefoonnummer is [telefoonnummer verwijderd door moderator]. Verder is mijn klantnummer XVC03720.
Zouden jullie bovenstaande in orde willen maken, zodat we zo snel mogelijk gebruik kunnen maken van internet.
Alvast bedankt! Mochten er nog vragen zijn en/of gegevens benodigd zijn, dan hoor ik het graag.

Met vriendelijke groeten,
Thijs van Krugten
icon

Beste antwoord door Sander 12 June 2019, 15:14

Bekijk origineel

3 reacties

Hallo @Thijs van Krugten,

Allereerst niet handig om een telefoon nummer en klantnummer open en bloot op een openbaar forum te gooien, dit kan iedereen zien, kun je invullen op je profiel pagina en dat kunnen dan alleen de T-mobile moderators inzien.

Nu het probleem met de isra, wat is er stuk, kun je een foto plaatsen misschien kunnen we je hier wel mee helpen zodat je sneller het WWW op kunt.
Reputatie 7
Badge +14
@Thijs van Krugten Welkom in het forum, de moderators van T-mobile zal het tel.nummer verwijderen uit je bericht.

Heb je de simkaart al geactiveerd in je account ?
Fijne avond.
Reputatie 7
Hoi @Thijs van Krugten,

Als je op de postcodechecker een abonnement kunt bestellen, dan zou er een ISRA punt moeten zijn of in ieder geval geweest zijn. Het kan zijn dat het ISRA punt is weggewerkt of kapot gegaan, dan zullen we KPN aansturen voor herstel. Het kan zijn dat hier kosten aan verbonden zijn. Het ISRA punt hoort bij het huis, de eigenaar is hier dus verantwoordelijk voor om een goed werkend aansluitpunt te hebben. Het is fijn om zo'n punt te hebben, anders heb je bijzonder weinig keus in je internetprovider, zeker als er geen glasvezel ligt. Als Guidion is aangestuurd, dan gaat het om een binnenshuis issue. Guidion zelf zal niet met het ISRA punt aan de slag gaan.

Houd je ons op de hoogte van de ontwikkelingen? We zien je natuurlijk graag online!

Reageer