Beantwoord

ISRA punt niet thuis

  • 15 September 2022
  • 1 reactie
  • 78 Bekeken

Hoi allemaal, ik vroeg me af wat de mogelijkheden zijn voor bedraad internet thuis als je ISRA punt niet in je huis is. Ik woon in een maisonette-woning waar de meterkast met ISRA ministekker in de gedeelde portiek beneden zit, en ik woon boven, wat niet echt handig is qua bedraad internet. Heeft er iemand ervaring met zoiets? Het liefst verbind ik mijn apparaten direct met mijn modem, ik wil niet een extra router kopen, en die aan een wifi-versterker koppelen omdat ik dan nog steeds met wifi snelheden moet werken.

 

icon

Beste antwoord door Lisa 16 September 2022, 08:39

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7

Hi @serdarcirakk, welkom op de T-Mobile voor thuis Community! Hartstikke goed dat je via deze weg aan de bel trekt. Ik ben heel blij om te zien hoe goed je in het onderstaande topic bent geholpen: 

Zoals @CrisTien ook al in het andere topic aangeeft, is het plaatsen van twee topics over hetzelfde onderwerp óf met exacte dezelfde inhoud inderdaad niet toegestaan: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | T-Mobile Community.

Probeer het een volgende keer bij maximaal één topic te houden, zo blijft het overzichtelijk en kunnen wij je nóg sneller helpen, thanks! 😄

Dit topic gaat nu op slot.