Juiste glasvezel aansluiting?

  • 20 March 2023
  • 3 reacties
  • 48 Bekeken

Goedenavond,

Via de postcode check van T-mobile zou er glasvezel internet bij ons beschikbaar. Zodoende overgestapt echter bij de ingeplande aansluitwerkzaamheden door een monteur bij ons thuis, bleek dat de aansluiting niet geschikt is. Kan dit kloppen?

Dit schijnt de aansluiting te zijn van de lokale aanbieder (REKAM). 

Hoe kan ik gebruik maken van het T-mobile abonnement wat volgens de postcode check wel beschikbaar zou zijn?

Tommie van Odido 1 jaar geleden

Hi @tvanlee88, welkom op onze Community! Ik ben meteen voor je gaan kijken. De installatie is doorgegeven door de onderaannemer, echter meldt de monteur van Guidion dat het FTU nog niet geplaatst is. Ik vind dit een vrij apart verhaal, daarom heb ik dit doorgezet naar onze techneuten. Hopelijk hebben zij een opheldering over de situatie. To be continued...

Bekijk origineel

3 reacties

 

Reputatie 7
Badge +14

Weet je zeker dat je bij t-mobile een glasvezel verbinding kon afsluiten? Ik vermoed dat het alleen DSL verbinding tot 100 / 30 mbps is wat dan op jouw postcode wordt aangeboden.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @tvanlee88, welkom op onze Community! Ik ben meteen voor je gaan kijken. De installatie is doorgegeven door de onderaannemer, echter meldt de monteur van Guidion dat het FTU nog niet geplaatst is. Ik vind dit een vrij apart verhaal, daarom heb ik dit doorgezet naar onze techneuten. Hopelijk hebben zij een opheldering over de situatie. To be continued...

Reageer