Beantwoord

Kan geen DSL abonement afsluiten. (wel beschikking over een aansluiting).

  • 4 August 2021
  • 9 reacties
  • 161 Bekeken

Goedemiddag,

 

Ik zou graag bij jullie (T-Mobile) een internet abonement afsluiten, maar op het moment dat ik mijn adresgegevens invoer, geeft hij aan dat er geen internet mogelijk. Echter heb ik een DSL aansluiting en heb ik (op dit moment) een DSL abbonement van KPN.

Postcodecheck geeft aan dat ver geen internet mogelijk is

 

Ik woon in een klein appartementcomplex met een gezamelijke meterkast. In deze meterkast is er een meervoudig ISRA Punt (zie foto).  Op dit moment ben ik als enige volledig aangesloten op het DSL netwerk. Andere apartementen zij niet aangesloten.

Meervoudig ISRA Punt in Gezamelijke meterkast.

Mijn vraag is: wat is de oorzaak dat ik geen abonement kan afsluiten en bij wie moet ik zijn voor het oplossen van het probleem??

 

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 4 August 2021, 17:26

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Hoornstra96 

Voer je het huisnummer van het pand in op de website of heeft jouw appartement ook een huisnummer die je invoert?

Voer dat huisnummer dan eens hier in en kan je dan het resultaat hier delen?

[Moderator edit: Adres onleesbaar gemaakt.]

Reputatie 7
Badge +15

Als je volgens Fourstack DSL hebt dan zou het wel zichtbaar moeten zijn bij elke provider, misschien komt het door de toevoeging.

Wacht even op de reactie van een moderator die mee kan kijken.

Kan je het adres in de foto afschermen @Hoornstra96 dit is een openbare community dus iedereen ziet het.

Als je volgens Fourstack DSL hebt dan zou het wel zichtbaar moeten zijn bij elke provider, misschien komt het door de toevoeging.

Wacht even op de reactie van een moderator die mee kan kijken.

Kan je het adres in de foto afschermen @Hoornstra96 dit is een openbare community dus iedereen ziet het.

Hoe kan ik dat doen? Kan bericht niet bewerken.

Reputatie 7
Badge +15

@Hoornstra96 

Als je op de 3 magenta puntjes klikt kan je voor bewerk kiezen, als dat niet meer kan zal een moderator het doen.

@Hoornstra96

Als je op de 3 magenta puntjes klikt kan je voor bewerk kiezen, als dat niet meer kan zal een moderator het doen.

Voor het desbetreffende bericht is het niet meer mogelijk om 'm te bewerken.

Reputatie 7
Badge +14

De issue zit hier 

De melding over een incorrect KANVAS adres geeft meestal aan dat een deel van de gegevens niet overeenkomt met hoe het in het systeem staat. Vaak betreft dit toevoegingen.

Als je de postcode / huisnummer zonder toevoeging invoert krijg je die error niet meer! Dit betekend dus dat het ISRA punt niet op jouw appartement maar in het gebouw staat geregistreerd. Of je dan een aansluiting kan aanvragen moet een moderator maar even bekijken. 
 

 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Hoornstra96,

Interessante casus die je voorlegt en leuk dat je graag naar ons wil overstappen! Is er, zoals @eric aangeeft, inderdaad geen toevoeging die bij jouw adres hoort? Zou je in dat geval jouw adres middels een privébericht naar mij toe kunnen sturen? Ik ga mijn best doen om de onderste steen boven te krijgen.

Hi @Hoornstra96,

Interessante casus die je voorlegt en leuk dat je graag naar ons wil overstappen! Is er, zoals @eric aangeeft, inderdaad geen toevoeging die bij jouw adres hoort? Zou je in dat geval jouw adres middels een privébericht naar mij toe kunnen sturen? Ik ga mijn best doen om de onderste steen boven te krijgen.

Heb jouw een PB gestuurd.

Reageer