Beantwoord

Kan ik alvast een T-Mobile Thuis abonnement aanvragen?

  • 10 March 2019
  • 1 reactie
  • 195 Bekeken

Hallo,

Ik ga vanaf 1 april verhuizen en zat te kijken naar T-Mobile Thuis Glasvezel want dit is mogelijk op mijn nieuwe adres(en heb al mobiel via T-Mobile). Mijn vraag echter is, kan ik het nu al bestellen? Huidige bewoners wonen er t/m 20 maart en ik trek er 1 april in en volgens de website kan ik op z'n vroegst pas aangesloten worden op 1 mei en wil dit niet nog later maken. Wat is wijsheid in mijn situatie? Wachten of nu aanvragen? Zullen de huidige bewoners post/apparatuur ontvangen, dien ik dit met ze af te stemmen?

Alvast bedankt voor jullie reacties!
icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 14 March 2019, 12:20

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +5
Welkom op onze Community @Spotless! Ontzettend gaaf dat je een T-Mobile Thuis overweegt op jouw nieuwe adres. Met dat nieuws maak je me altijd blij! 🎉

Het is zeker mogelijk om de aanvraag alvast te plaatsen. Als je eerst mogelijke opleverdatum inderdaad 1 mei is, dan hoef je je geen zorgen te maken over de huidige bewoners. Zij zullen alleen de bevestiging van de bestelling ontvangen per post. Misschien kan je hen van te voren informeren? De rest van de communicatie en het installatiepakket zal je rond een week vóór de levering ontvangen. Dan ben jij al helemaal gesetteld! 😊

Reageer