Beantwoord

kan ik nu glasvezel pre orderen?

  • 10 September 2022
  • 6 reacties
  • 95 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Master Poster
  • 21 reacties

Na lange tijd had ik weer met volle enthousiasme de postcode check gedaan; en ja hoor, er staat dat ik 1GB up en down als abonnement kan aanschaffen. Het probleem is dat er nog geen glasvezel in mijn woning is getrokken. De kabel steekt nog steeds buiten uit. Betekent dat ik nu T-Mobile glasvezel kan pre orderen en later de ftu aangesloten in mijn woning krijgen?

icon

Beste antwoord door Anonymous 10 September 2022, 07:38

Bekijk origineel

6 reacties

Doordat die kabel daar ligt kun je juist glasvezel bestellen, na bestellen gaat de molen als het goed is draaien en word alles aangesloten, verwacht niet dat het snel gaat, voorkomt teleurstelling als het een aantal maanden duurt voordat alles afgewerkt is en aangesloten.

Reputatie 7
Badge +14

Ja, inderdaad de woningen waar glasvezel besteld wordt gaan voorzien worden van een FTU. De tijdlijnen zijn niet altijd heel strak vooraf, maar een belangrijke Milestone is bij jou al behaald,  het glas ligt voor de deur!

Reputatie 1

Nou dat is fijn om te horen! Ik kan heus wel weer wat vertraging aan hoor. Ik kan eindelijk over, misschien een paar maandjes volop genieten van glasvezel. Dank jullie wel voor het antwoorden van mijn vraag!

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @K_0010 

Via welke provider heb je nu internet?

In ieder geval hoef je niet bang te zijn om zonder internet te zitten want met de overstapservice stopt je huidige provider pas met leveren op de dag dat T-Mobile kan gaan beginnen met leveren.

Zonder overstapservice kun je opzeggen wanneer de installatiedatum door Guidion is bekend gemaakt.

Reputatie 1

Wij hebben nu nog een abonnement bij KPN. 

Reputatie 7
Badge +14

Als je heel afhankelijk bent van vast internet zou ik dat zelf in de hand houden . Zo'n nieuwe aanleg eerst even werkend zien en dan het oude opzeggen.  Dat kan omdat je dan DSL en glas naasr elkaar hebt.

Reageer