Beantwoord

Kan T-mobile thuis worden aangesloten op een KPN adsl wanddoos?

  • 9 May 2018
  • 4 reacties
  • 245 Bekeken

Hallo!

Ik ga verhuizen naar een nieuwe woning waar mijn huidige internetprovider (Ziggo) niet beschikbaar is. Nu zit er een KPN ADSL splitter in de muur (Ik kan niet bij de meterkast of hoofdaansluiting komen o.i.d). Aangezien ik toch T-Mobile klant ben vroeg ik me af of de T-mobile thuis module gewoon kan worden aangesloten op deze KPN adsl (of dat de monteur er iets voor in de plaats kan zetten.
icon

Beste antwoord door Sander 12 May 2018, 12:24

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Hallo victornorbart,

Ja dat kan als je standaard internet neemt. deze kan je dan zelf installeren. als er glasvezel mogelijk is dan komt er standaard een monteur.
Super! Thanks! Toch vreemd dat ik daar bijvoorbeeld niet mijn ziggo kan aansluiten!
Reputatie 7
Hoi victornorbart,

Hidden.nld was mij al voor: jazeker kun je ons standaard internet abonnement aansluiten op het DSL aansluitpunt (ook wel ISRA punt genoemd). We hebben een video gemaakt die je stap-voor-stap meeneemt door het installatieproces: installatievideo.

Ik hoop je binnenkort als dubbel T-Mobile klant te mogen verwelkomen! 🙂
Reputatie 5
Super! Thanks! Toch vreemd dat ik daar bijvoorbeeld niet mijn ziggo kan aansluiten!
Ziggo maakt gebruik van coax (TV aansluiting), terwijl T-Mobile/KPN gebruik maakt van glasvezel of telefoonaansluiting.

Reageer