klacht

  • 12 August 2019
  • 1 reactie
  • 300 Bekeken

Hallo,

Sinds 21 juni hebben wij T-Mobile thuis met internet en tv. Afgelopen vrijdag deed de wifi het niet meer, hierop zaterdagmorgen de stappen op de site doorlopen, echter werkte het toen nog niet. Met de klantenservice gebeld en met medewerker nogmaals nieuwe stappen doorlopen met als enige resultaat dat daarna ook de tv niets meer deed en het hele internet eruit lag! Kreeg een link voor een afspraak te maken via Gideon maar dan was de eerst mogelijke datum 20 augustus 😲wat dus 10 dagen later zou zijn! Mijn inziens onacceptabel, mijn man werkt veel thuis omdat ik chronisch ziek ben en afhankelijk van zijn hulp. Door gebrek aan internet moet hij nu verplicht op kantoor gaan werken in Eindhoven terwijl wij in Echt wonen, dus dik 11uur is hij dan van huis weg!! Vanaf zaterdag herhaaldelijk met de klantenservice gebeld die vanochtend met Gideon gebeld hebben voor er spoed van te maken echter of ik nog ff 3 werkdagen geduld wil hebben want vanwege vakantie en ziekte daar liggen ze achter met het werk. Ik heb vanwege ziekte mijn man thuis nodig maar daar is dan niets aan te doen.......niet geduld hebben😠. Medewerkster gevraagd nogmaals met Gideon te bellen zodat ik in ieder geval vandaag iets hoor zodat ik weet wat ik moet regelen en wordt ronduit geweigerd!! Zelf met Gideon gebeld en krijg ik een soort gelijk verhaal want medewerkster daar kan niet de plan lijst inzien, als je dan netjes vraagt om doorverbonden te worden met iemand die me eindelijk wel kan helpen wordt dit ook bij hun niet gedaan! Zo ver dus de service van T-MOBILE! Ik ben na zoveel bellen dus nog niets wijzer, als klant meermaals afgescheept en er is nog NIETS opgelost! Dit moet toch niet kunnen?? Weet iemand of dit aangedragen kan worden als reden voor directe contractbeëindiging?? Wordt niet serieus genomen voor mijn gevoel terwijl ik écht chronisch ziek ben, maar vakanties en ziekte bij de monteurs weegt zwaarder dan de belangen van mij als klant. Dit moet toch niet kunnen 😠😠!!!

1 reactie

Neem contact op met ConsuWijzer.Heb ik ook gedaan.Betreft ook een provider.Succes Wil25.

Reageer