Beantwoord

Klacht

  • 3 January 2022
  • 6 reacties
  • 160 Bekeken

Geachte Heer/mevrouw

 

Bij deze wil ik een klacht indienen.

Het gaat over de overstap service naamelijk

Morgen 29/12/21 komt er een installatie monteur echter vandaag 28/12/21 hebben jullie alvast de cabel toe geëigend daardoor in nu zonder mijn toe doen zonder tv en internet zit ik vind dit niet stijlvol ik ben naar jullie gegaan om dat ik bij kpn ook problemen heb gehad

En nu gebeurt er dit geen goede begin lijkt mij echter heb ik de deurbel met camera ook niet ontvangen. 

Ik heb ook gebelt naar jullie Met de klacht en ze zij dat ik maar een mail moest stuuren naar Klantenservice@t-mobiel.nl echter bestaat deze mail niet krijg de indruk dat ik niet serieus genomen wordt 

Graag verneem ik van u

 

Mijn klantnummer is [aangepast door moderator]

icon

Beste antwoord door Boris 3 January 2022, 11:03

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Bennie71 

Het e-mailadres is klantenservice@t-mobilethuis.nl

Voor de deurbel had je je aanvraag moeten registreren vóór 13 december, wat zegt de klantenservice hierover?

En die datums zijn al verstreken dus heb je al internet of bedoel je morgen 4 januari komt de monteur?

Bedankt voor je bericht 

Klacht gaat puur over dat ik anderhalve dag zonder tv en internet zat door t-mobile 

En de deur bel heb mijn vrouw ook aangevraagd/geregistreerd voor 13 december 

Ik heb nu ook een mail gestuurt naar het aderes die jij mij gegeven heb dank daar voor 

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @Bennie71 Als je bericht hebt gekregen dat de registratie Deurbel goed is ontvangen dan is de registratie voltooid en komt de bel binnen nu en 5/7 weken naar je toe! 
Is de mail soms in je spammap terecht gekomen?

 

Heeft je vorige provider je internet te snel afgesloten? 

Nee t-mobile heeft zelf de lijn overgenomen een dag eerder dan gepland hat kpn gebelt en die hebben gekeken en gezien dat de cabel is overgenomen 

Reputatie 7
Badge +4

@Bennie71 jammer om te horen dat je zonder verbinding zit. Het lijkt er op dat KPN NetwerkNL te vroeg de verbinding heeft omgezet naar T Mobile.

Mocht je een T Mobile of Tele2 sim hebben dan kan je wel een onbeperkt internet voucher krijgen zodat je alvast iets heb.

Reputatie 7

Hi @Bennie71 ,

Mijn welgemeende excuses voor de situatie! Dat is inderdaad niet de service die wij voor ogen hebben. De patching en overzetting van de verbinding is inderdaad op 28 december gebeurd, waardoor je tijdelijk zonder verbinding hebt gezeten, ongeveer 24 uur. Ik lees terug dat we direct een voucher hebben geregeld, zodat de er een hotspot kan worden ingezet om je van een tijdelijke verbinding te voorzien. Werkt de verbinding inmiddels naar behoren? 

Wat betreft de doorbel wil ik verwijzen naar de bevestiging e-mail die je van ons hebt ontvangen. In deze mail is beschreven hoe je direct de deurbel kan bestellen. Dit hebben we tijdens de aanvraag duidelijk gecommuniceerd en de deurbel kon tot 13 december worden besteld. Mocht je vragen hebben, laat het vooral weten. We zitten voor je klaar.