Beantwoord

Klacht betreft verhuizing

  • 9 August 2022
  • 1 reactie
  • 61 Bekeken

Goedemiddag, 

Omdat ik telefonisch helaas niet voldoende geholpen wordt, probeer ik het via hier.
Ik heb op 15-7-2022 mijn verhuizing doorgegeven. Op 26-7 kreeg ik een bevestiging dat mijn bestelling “ontvangen” is en dat alles snel geregeld zou worden. Inmiddels is het 9-8 en is de status onveranderd. 

Guidion zou contact hebben genomen, maar ook dit is niet gebeurd. Momenteel hebben zij een telefonisch een wachttijd van meer dan 40 minuten. 

Omdat bovenstaande nog niet geregeld is, kreeg ik plots ook een SMS dat mijn klantvoordeel gestopt zou zijn waardoor mijn telefoonrekening hoger wordt. Ook krijg ik een factuur binnen voor T-Mobile thuis, terwijl ik al bijna 1 maand zonder internetverbinding zit? 

Momenteel konden de T-Mobile klantenservice mij zowel met de (openstaande) betaling én met de aansluiting niet helpen. 

Daarnaast is mij ook niet duidelijk of ik nu wel mijn oude modem moet terug sturen of niet. In de mail staat: doe dit binnen 30 dagen nadat je abonnement wijzigt. Maar afgerond is het niet. 

Wat nu?

 

 

icon

Beste antwoord door Boris 10 August 2022, 10:26

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7

Hi @EvyJacq,

Dank voor je vraag en welkom bij de Community van T-Mobile! Ik heb het meteen voor je uitgezocht. Op het adres waar je graag naartoe wilt verhuizen, is er bij ons al een aansluiting bekend. We hebben je op 20 juli een e-mail gestuurd waarin we uitleggen waar het precies misgaat. Ik zie dat deze in goede orde is ontvangen en hebben we je proberen te bereiken per telefoon, maar hebben wij het geluk nog niet gehad om je te bereiken. Wil je mij een privébericht sturen met het nummer waarop we je kunnen bereiken. Dan zet ik graag de situatie door, zodat jij ook de duidelijkheid hebt die jij verlangt. Ik hoor het graag van je.