klacht geen overstap service

  • 17 January 2023
  • 1 reactie
  • 103 Bekeken

  • is net lid geworden
  • 0 reacties

Ik had internet [koper] bij Tele 2 en dat gaat eruit. Vanuit T Mobile is er een aanbod gedaan voor een glasvezel abo. Met overstapservice en nummerbehoud.

Na erover nagedacht te hebben heb ik teruggebeld en dat genomen.

Allerlei problemen met aansluiten glasvezel. Daar al niet blij van. Maar nu blijkt dat er ook nog vergeten is de overstap service aan te zetten. Aan de telefoon zegt de medewerker: er valt niets terug te vinden van een overstap service. Er valt niets meer aan te doen. Nu moet ik het zelf alsnog gaan opzeggen, wat dus minstens een extra maand dubbel betalen oplevert. 

Dit voelt buitengewoon klantonvriendelijk.

 

 

Cal van Odido 1 jaar geleden

Hoi @arnth, top dat je hier aan de bel trekt en sorry dat het niet zonder hobbels is verlopen, het liefst had ik gezien dat je meteen zorgeloos kon genieten! Wat betreft de dubbele kosten wil ik daar graag kort en krachtig over zijn: die gaan wij absoluut voor jou vergoeden.

Het klopt inderdaad dat wij op dit moment geen overstapservice meer voor je aan mogen vragen. Dit komt door afspraken die wij hebben gemaakt met de andere providers over de aanvraagperiode. Wél kan en wil ik er heel graag voor zorgen dat wij die dubbele kosten voor je gaan vergoeden. Graag raad ik je aan om in dit topic de opzegbevestiging mét datum van Tele2 te plaatsen. Let er hierbij graag op dat je email adres, naam, en andere persoonlijke gegevens niet zichtbaar zijn in de screenshot. Vervolgens kan ik de email gebruiken om een vergoeding voor je in te dienen zodat je pas bij ons gaat betalen zodra Tele2 volledig is opgezegd. Hierdoor zit je niet met dubbele kosten maar kan je wel al genieten van Giga-snel en stabiel glasvezel Internet.

 Dit komt helemaal goed en je ziet de vergoeding binnenkort verschijnen! 😃

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @arnth, top dat je hier aan de bel trekt en sorry dat het niet zonder hobbels is verlopen, het liefst had ik gezien dat je meteen zorgeloos kon genieten! Wat betreft de dubbele kosten wil ik daar graag kort en krachtig over zijn: die gaan wij absoluut voor jou vergoeden.

Het klopt inderdaad dat wij op dit moment geen overstapservice meer voor je aan mogen vragen. Dit komt door afspraken die wij hebben gemaakt met de andere providers over de aanvraagperiode. Wél kan en wil ik er heel graag voor zorgen dat wij die dubbele kosten voor je gaan vergoeden. Graag raad ik je aan om in dit topic de opzegbevestiging mét datum van Tele2 te plaatsen. Let er hierbij graag op dat je email adres, naam, en andere persoonlijke gegevens niet zichtbaar zijn in de screenshot. Vervolgens kan ik de email gebruiken om een vergoeding voor je in te dienen zodat je pas bij ons gaat betalen zodra Tele2 volledig is opgezegd. Hierdoor zit je niet met dubbele kosten maar kan je wel al genieten van Giga-snel en stabiel glasvezel Internet.

 Dit komt helemaal goed en je ziet de vergoeding binnenkort verschijnen! 😃

Reageer