Beantwoord

Klacht -Mobile thuis internet duurt al bijna 3 maanden

  • 23 October 2022
  • 5 reacties
  • 83 Bekeken

Goedemiddag,

Op 10 augustus heb ik bij jullie T-Mobile thuis aangevraagd. Ik heb dit eerder gehad en was zeer tevreden. In mijn nieuwe woning was nog geen glasvezel dus dat moest eerst aangesloten worden. Op de dag dat ik de installatie had uitgekozen, hoorde ik niks. (7 september) 

Blijkbaar was mijn bestelling niet doorgekomen en moest ik zelf dat gaan regelen met de onderaannemer. Dit duurde nog eens 3 weken. Op 27 september werd er eindelijk glasvezel geïnstalleerd.. 

Ik blij want ik heb het internet hard nodig wegens school, maar helaas nu eind oktober heb ik nog steeds geen internet. Dit omdat KPN geen groen vinkje heeft doorgegeven. Ik heb meerdere keren met jullie gebeld maar elke keer gebeurt er niks. Jullie zouden al wel meerdere keren de technische dienst een bericht hebben gestuurd, maar zij antwoorden niet of zij regelen het niet?

Ik wacht al bijna 3 maanden op internet en mijn geduld is echt op. Ik voel me bijna genoodzaakt om naar een provider te gaan. Een provider die wel mijn internet aan kan sluiten.

Ik heb een bedrijf en school en werken via een hotspot is niet de oplossing. 

Ik hoop dat er snel iets gebeurt. Anders moet ik wel de bestelling van jullie annuleren.

 

icon

Beste antwoord door Lisa 25 October 2022, 10:38

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Icesteffie, dat is mooi nieuws zo op de woensdagmorgen: dank voor het delen! 😄

Zodra de schouw geweest en alles doorgegeven is, kan de aansluitdatum dan eindelijk echt ingepland worden en komt het bij ons terecht. Houd ons tegen die tijd weer op de hoogte, alsjeblieft.

Hoi Lisa,

Aankomende donderdag komt er iemand langs om de meetgegevens op te nemen. Vanaf dan zou het naar kpn moeten gaan en dan naar jullie.

Ik hoop het goed gaat!

Reputatie 7

Hi @Icesteffie, dat kan ik mij helemaal voorstellen! Wij waarderen het enorm als iemand zo lang klant is, dus als ik dit proces voor je had kunnen veranderen dan had ik dat zeker gedaan. Super dat je om meer duidelijkheid hebt gevraagd bij Volker Wessels: hopelijk komen ze hier snel bij jou op terug. Zojuist heb ik ook een reactie ontvangen van mijn collega. Ik had gehoopt op een andere terugkoppeling, maar ik ben graag open en eerlijk met je. Mijn collega heeft recent nog een nieuwe navraag gedaan en geeft aan dat het dan geen zin heeft om dit opnieuw te doen. Hij heeft aangegeven dat het verstandig is als ik je doorverwijs naar de verantwoordelijke aannemer, dus super dat je dit zelf al hebt gedaan - topper. De reden dat het allemaal wat langer duurt heeft te maken met het opleverscenario. Het ene scenario duurt langer dan de ander en jammer genoeg geldt er voor jou een opleverscenario die langer duurt. Houd je ons hier op de hoogte van Volker Wessels? ❤

 

Goedemiddag,

Ik vind het ook super jammer dat het zo lang duurt. Ik ben al jaren klant en altijd tevreden. Daarom dat ik ook voor jullie wilde kiezen voor het internet.

Ik had Volker Wessels gebeld en zij zei dat er meetgegevens nodig zijn. En dat zij daarom niet kunnen doorzetten naar jullie. Ik heb haar gevraagd hoe zij aan de meetgegevens willen komen. 

Ze ging dit nog navragen en mij hierover terug bellen.

 

Groetjes 

Stèphanie 

Reputatie 7

Hi @Icesteffie, dankjewel dat je via deze weg jouw verhaal deelt! Allereerst excuses voor deze ervaring. Ik had heel erg gehoopt dat dit anders bij jou was verlopen. Zojuist ben ik dan ook meteen met je mee gaan kijken om jou hierbij te helpen. Ik zie dat mijn collega's er alles aan doen achter de schermen om jou online te krijgen. Momenteel blijft een reactie van KPN jammer genoeg uit en zijn we hen aan het chasen. Ik heb net aan één van mijn collega's die hiermee bezig is, gevraagd of we iets kunnen doen om het proces te versnellen. Ik wil namelijk niets liever dan dat jij zo snel mogelijk van een goedwerkende verbinding kunt genieten. Zodra ik een terugkoppeling binnenkrijg van mijn collega, dan laat ik dat aan je weten. Ik ga hier voor je achteraan! 🍀

Reageer