Beantwoord

Klacht over aansluiting

  • 18 June 2019
  • 3 reacties
  • 467 Bekeken

Mijn ervaring als nieuwe klant.

Eind mei ben ik op advies van jullie klantenservice klant geworden, wij gaan namelijk verhuizen en ik wilde daar meteen de overstap doen van Telfort naar T-mobile. Nu (nog geen maand later) al enorm spijt van.

Omdat het niet mogelijk is om klant te worden o.b.v. een correspondentie adres en afleveradres heb ik me laten verleiden om eerst internet op m'n huidige adres aan te vragen en daarna meteen een verhuizing in te schieten.

Zo gezegd zo gedaan, op 24 mei netjes aangesloten, so far so good en 25 mei meteen voor 2 juli (ruim 5 weken) een verhuizing ingeschoten en bevestiging ontvangen.
Dan; 3 weken hoor je niets, dan afgelopen woensdag een mail om de monteur in te plannen.
Tada Guidion geeft doodleuk aan pas 15 juli te kunnen. Gebeld en er is niets mogelijk, nu zijn wij op vakantie dus gaat dat allemaal niet lukken. Dat was dan mooi mijn probleem.
Na doorverbonden te zijn met de t-mobile helpdesk ging het niet beter, ik heb alles gedaan wat door t-mobile aangedragen werd maar een oplossing komt er maar niet. Toen ik vroeg om de manager te spreken werd de telefoon en na RUIM EEN UUR bellen opgegooid en kon ik weer opnieuw beginnen.
Een goed welkom van een nieuwe klant. NOT

Weer gebeld, nieuwe medewerker die het wel snapte, lastig moeilijk enz en het blijkt maar weer wat een bagger organisatie Guidion is. Maar tegelijk is dat niet mijn probleem, ik ben klant bij t-mobile (nog wel tenminste) dus regel je shit lekker zelf! Gevraagd om een 4G modem want ik wil internet hebben in de tussentijd. Ik zou vrijdag teruggebeld worden. Niet gebeurd.

In de tussentijd besluit guidion op eigen houtje zonder overleg afspraken in de plannen, ook weer op datums die geen optie zijn (wat ook aangegeven was) omdat de wachttijd bizar lang is en ik betere dingen te doen heb (niemand betaald mijn uren) heb ik gemaild, enkele dagen later geen enkel bericht.
Via de messenger app van facebook ook t-mobile diverse keren bericht NUL reactie.

Dus maar weer bellen met t-mobile. Weer 40 minuten verder zonder oplossing. 'Ik moet maar geduld hebben' en ondanks dat ik aangaf dat de aansluiting tussen 1 en 5 juli gemaakt kan worden wordt er zonder overleg voor 18 juli een afspraak ingepland. Toen ik aangaf dat dit zoals al 5x gezegd niet kan moest ik maar bellen na mijn vakantie.

Al met al ga ik dus in de week van 1 juli door toedoen van T-mobile geen internet hebben en gaat dit waarschijnlijk nog wel tot augustus duren en zal het nog velen uren aan bellen gaan kosten.
Ik zou graag een oplossing willen, teruggebeld willen worden als dat afgesproken wordt en ik verwacht iets een tegemoetkoming voor de tijd en moeite en de mogelijkheid om na aansluiting alsnog kosteloos en zonder opzegtermijn op te kunnen zeggen i.p.v er een jaar aan vast te zitten.
Belachelijke service dit.
icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 26 June 2019, 12:01

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Als je een bedrijf als Guidion een monopolie verschaft al dan niet bewust of onbewust kan dat er toe leiden dat een dergelijk bedrijf hiervan op zeker moment (mis) gebruik van gaat maken.

Ook op de forums van collega providers lees je veel problemen met Guidion, een van de oorzaken m.i. dat Guidion op geen enkele wijze is voorbereid op piektijden, welke toch elk jaar voorkomen na een prijsverhoging of zenderwijziging.

Verder zouden de providers er goed aan doen wat meer aandacht te besteden aan de opleiding van de mensen op de klantenservice, zeker wat betreft klantvriendelijkheid ook daar schort het nog wel eens aan zeker als je ook hier de diverse klachten leest op de diverse forums.

Een opgeleide servicedesk zou ook al schelen, daarnaast meer servicedeskers zodat de wachttijd afneemt. Zo heb ik bijvoorbeeld ook een klacht ingediend, mij werd medegedeeld dat dit alleen per mail kan op klantenservice@t-mobilethuis.nl


Teleurstellend is het dan om te lezen dat het door drukte (kun je natuurlijk niets aan doen he, meer mensen kosten ook meer geld en moet je nog meer gaan vragen voor je shit product).

Bedankt voor je e-mail. We willen je graag zo goed mogelijk helpen en zeker weten dat we je vraag begrijpen. We gaan je daarom bellen, helaas kan dit door grote drukte langer dan 6 dagen duren.

Wil je sneller antwoord op je vraag?

Wist je dat veel vragen en antwoorden ook al online staan? Je vindt ze op t-mobile.nl/thuis/klantenservice of ga naar forum.t-mobile.nl/#t-mobile_thuis.
Reputatie 7
Badge +5
Hoi @Vermoeiend123, laat ik vooropstellen dat ik baal van deze verwelkoming bij T-Mobile Thuis. Sorry trouwens, voor mijn late reactie. Webcare ervaart haar drukste periode tot nu toe, maar we doen ons best om je zo snel mogelijk van een antwoord te voorzien. Dat beloof ik! Het contact zoals je omschrijft is niet zoals we het voor ogen hebben. Ik wilde dan ook direct kijken of ik waardevol voor jou kan zijn en deze situatie uit kan zoeken, máár ik zie dat er ondertussen al contact is geweest met de klantenservice. Gisteren heeft mijn collega Gea een verzoek ingediend bij een van onze meerdere om jouw contract te beëindigen. Alhoewel ik hiervan baal, wacht ik wel de uitkomst af. Zodra er meer bekend is, neemt Gea contact met jou op!

Reageer