Klacht over aansluiting

  • 4 October 2022
  • 7 reacties
  • 131 Bekeken

Goedenavond T-Mobile, ik wil graag een klacht melden. Dit kan helaas niet via een online formulier dus dan maar zo.

 

De afgelopen 2 maanden meerdere keren contact met jullie gehad betreft het opzeggen van de T-Mobile thuis in combinatie met een buiten antenne, en het aansluiten van T-Mobile thuis internet van T-Mobile in ons nieuwe huis.

 

Gezegd door meerdere personen van jullie klantenservice en van guidion dat ik het zelf mag installeren, de datum van ingebruikname internet werd op 03-10-2022 gezet in overleg. 

Op 03-10-2022 netjes modem aangesloten (glasvezel kast zit al jaren in deze woning) maar geen verbinding. Ik kan m'n telefoon gewoon met wifi verbinden maar de aansluiting is nog niet aangezet. Weer gebeld oh sorry meneer dit wordt er vandaag opgezet 03-10-2022. 

 

Vandaag op 04-10-2022 om 15:00 weer gebeld want nog steeds niet geactiveerd. Krijg ik te horen dat guidion per se langs moet komen voor de installatie anders wordt het er niet opgezet. En dat als ik het zelf installeer en er problemen zijn dit allemaal voor eigen rekening is. Terwijl mij door meerdere medewerkers is toegezegd dat ik alles zelf mag installeren. En ze er niet over hebben dat dit op eigen risico is.

 

Kortom 2 dagen na installatie datum volgens t-mobile nog steeds geen internet. Guidion kan pas over 10 dagen. En je krijgt van alle medewerkers een ander verhaal te horen. Ik vind dit zeer slechte service ben al een aantal jaren klant samen met mijn vrouw met verschillende abonnementen. Ik vind dit een zeer slechte manier van klantenbinding.

 

Ik zou graag meer iemand hierover in gesprek komen!

 

Met vriendelijke groeten,

 

Domenique

 

eric 1 jaar geleden

Er is geen glasvezel aanbod van t-mobile zonder aansluitmonteur. In het proces van activatiecode, maar ook omdat het aansluiten heel zorgvuldig. moet gebeuren is het langskomen van de monteur een must.  Maak dus die afspraak en dan komt het vanzelf goed.

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Er is geen glasvezel aanbod van t-mobile zonder aansluitmonteur. In het proces van activatiecode, maar ook omdat het aansluiten heel zorgvuldig. moet gebeuren is het langskomen van de monteur een must.  Maak dus die afspraak en dan komt het vanzelf goed.

Er is geen glasvezel aanbod van t-mobile zonder aansluitmonteur. In het proces van activatiecode, maar ook omdat het aansluiten heel zorgvuldig. moet gebeuren is het langskomen van de monteur een must.  Maak dus die afspraak en dan komt het vanzelf goed.

Heel fijn dat dit ook gemeld wordt bij het aanvragen. We hebben in juli aangevraagd omdat we wisten wanneer de sleutel overdracht plaats zou vinden. Geen enkel probleem om het zelf te installeren wordt er gezegd.

 

We kunnen dus nu alsnog 10 dagen wachten voordat er een monteur kan komen. Werdt dit eerder gemeld had ik al lang wat kunnen regelen.

Reputatie 7

Hi @domenique4GvT, dank je wel voor je bericht en welkom bij de Community! Ik wil je ook bedanken voor het delen van je ervaring en situatie. Dit is absoluut niet de service die wij voor ogen hebben. Zoals @eric terecht aangeeft is voor een Glasvezelverbinding altijd een installatiemonteur nodig. Niet in de minste plaats om de afsluiting thuis in orde te maken, maar ook de omzetting in de wijkcentrale in orde maakt. Dit had nooit anders gecommuniceerd mogen worden en wil daarvoor ook graag mijn excuses aanbieden. Dit nemen we ook graag als feedback met ons mee.

Ik ben blij om te zien dat er wel meteen een monteur klaar staat om de installatie voor je in orde brengen. We gaan er alles aan doen om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen. Mocht je in de tussentijd met een vraag zitten, laat het vooral weten. We zitten voor je klaar.

@Boris 

Kun je toevallig kijken of de monteur ook eerder kan komen ipv 14 oktober?

Reputatie 7

Hi @domenique4GvT, ik heb zojuist getracht de afspraak voor je vervroegen, maar zonder succes. Momenteel is het drukker dan normaal bij de monteurs van Guidion. Excuus voor het ongemak. Om je in de tussentijd een oplossing te bieden, kan ik een voucher regelen voor Unlimited data. Je kan deze gebruiken om een hotspot in te richten voor een tijdelijke bron van internet. Ben je in het bezit van een T-Mobile of Tele2 SIM kaart? Let me know, dan stuur ik je een privébericht om dit te activeren.

Hi @domenique4GvT, ik heb zojuist getracht de afspraak voor je vervroegen, maar zonder succes. Momenteel is het drukker dan normaal bij de monteurs van Guidion. Excuus voor het ongemak. Om je in de tussentijd een oplossing te bieden, kan ik een voucher regelen voor Unlimited data. Je kan deze gebruiken om een hotspot in te richten voor een tijdelijke bron van internet. Ben je in het bezit van een T-Mobile of Tele2 SIM kaart? Let me know, dan stuur ik je een privébericht om dit te activeren.

Goedemiddag Boris,

 

Ja wij hebben allebei een t-mobile abbonement. Het zou inderdaad fijn zijn om het unlimited internet tijdelijk te hebben, vanwege het na 10GB per dag om de 2 GB opwaarderen ;)

 

Hoe kan ik dit activeren?

 

Met vriendelijke groeten

Domenique

Reputatie 7

Hi @domenique4GvT, thanks voor je terugkoppeling! Ik heb zojuist jou een privébericht gestuurd met twee codes zodat je dit kan activeren. Ondertussen gaan wij aan de slag. Nogmaals een excuus voor het ongemak en mocht je een vraag hebben, laat het vooral weten.

Reageer