Beantwoord

Klacht over T-Mobile thuis bij aansluiting

  • 25 January 2018
  • 2 reacties
  • 150 Bekeken

Tmobile thuis pakket besteld
Monteur langs geweest om te instaleren was niet mogelijk dus heb ik gelijk aangegeven mijn abbo te willen annuleren. Uiteindelijk is er een kpn monteur langs geweest die aangaf dat er geen verbinding in mijn gebouw is dus het onmogelijk is om tv, int en bellen te hebben toen heb ik gelijk weer gebeld met klantenservice om mijn abbo te annuleren ik heb vandaag al 5x gebeld met de klantenservice IK BEN NIET TEVREDEN EN WIL MIJN ABBO PER DIRECT ANNULEREN WANT HET IS NIET MOGELIJK BIJ MIJ TE LEVEREN MAAR TMOBILE BLIJFT FORCEREN OM MIJ GEBRUIK TE LATEN MAKEN VAN HUN DIENSTEN SLECHTSTE PROVIDER OOIT HAD IK MAAR GELUISTERD NAAR HEEL NEDERLAND
icon

Beste antwoord door AlexanderdB 25 January 2018, 16:11

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hallo Puckerrd,

Wat vervelend, Je heb een aanvraag gedaan met glasvezel. dit betekend dat er volgens de netbeheerder glasvezel is aangesloten op jou adres. Nu blijkt dat het niet zo is.
De netwerkbeheerder kan nu besluiten om alsnog de aansluiting te maken in de woning. of T-Mobile te melden dat dit niet mogelijk is. Zolang dit niet gedaan is blijft de order daar door hangen.
Zodra er meer bekend is word er vanzelf contact met je opgenomen.

Een moderator kan na gaan hoe het precies in elkaar zit. Die reageren meestal binnen 48 uur
Hey Puckerrd,

Balen zeg, als zo'n mooie verbinding niet mogelijk is op je adres. Ik wil graag meteen voor jou aan de slag gaan om te kijken of we het toch mogelijk kunnen maken en anders gaan wij dit verder samen oplossen. Zou jij mij in een privé bericht (te bereiken door te klikken op mijn naam) je postcode, huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN willen sturen? Dan ga ik je meteen verder helpen!

Reageer