Beantwoord

Klacht overstappen T-mobile thuis

  • 20 November 2019
  • 1 reactie
  • 360 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb een mail ontvangen dat ik mijn apparatuur moet terug sturen en mocht dit niet lukken, ik een boete zal ontvangen.

Echter heb ik met de technische dienst lang aan de telefoon gezeten wegens onjuiste verwerking van administratie etc. (door T-mobile). Concluderend moest ik per se een nieuw pakket ontvangen en is toen aangegeven dat ik mijn eerst ontvangen pakket (op het verkeerde adres) niet zou hoeven terug te sturen. 

Ik vind het dan ook absoluut niet netjes om deze mail te ontvangen, naast alle problemen die er al zijn voorgevallen binnen T-mobile met het verwerken van mijn thuis-abbonement en hierop volgende afspraken die destijds gemaakt zijn. 

Ik neem aan dat ik ervan uit mag gaan dat wat er telefonisch wordt afgesproken, wordt doorgevoerd in verdere communicatie?  En niet alsnog wordt gedreigd met boetes die onterecht zijn. 

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 21 November 2019, 14:40

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Joske H,

 

Wanneer heb je deze e-mail ontvangen en wie is de afzender? Ik zie in ons systeem geen enkele e-mail terug waarin dit vermeld staat. Bovendien kan ik uit onze distributie-tool opmaken dat er maar 1 pakket naar je verstuurd is, welke jij op 24 oktober jongstleden hebt ontvangen. Er gaat hier schijnbaar iets niet helemaal goed. Sorry voor het ongemak! Zou je mij in een privéberichtje willen toesturen om welke e-mail het gaat? Thanks alvast voor je medewerking. :smile: