Beantwoord

Klacht: Verbinding verbroken

  • 8 January 2021
  • 30 reacties
  • 628 Bekeken

Afgelopen woensdag is er bij mij in de straat waarschijnlijk een kabel geraakt bij het werkzaamheden door de gemeente. Hierdoor hebben wij nu geen internet en TV, beste vervelend in een tijd waar thuiswerken de standaard is en een uitje er niet echt in zit. Andere bewoners in de straat met een T-Mobile abonnement hadden nog geen verstoring ds waarschijnlijk is het de kabel naar ons huis.  

Na contact met de klantenservice werd mij verteld dat de wachttijd 4 werkdagen is! OKE! 
Nu is er vandaag bij dezelfde werkzaamheden een kabel geraakt van een buurvrouw. Binnen een paar uur stond er iemand van T-Mobile en is aan de slag gegaan met het probleem. De jongen in de straat gaf aan niks bij ons te kunnen doen zonder een opdracht vanuit T-Mobile en dat we waarschijnlijk tot maandag moeten wachten. Hij heeft namelijk via KPN, die op het zelfde moment als de stratenmakers bezig zijn, de opdracht gekregen. 

Vanmiddag dus weer even gebeld met T-Mobile, na weer 15 minuten in de wacht mijn verhaal gedaan. Er werd mij toen verteld dat er algemene problemen zijn op dit moment. Ja dat kan wel, maar bij mij is het geen algemeen probleem. Toen werd de verbinding verbroken….

Bedankt T-Mobile voor deze geweldige service! 

icon

Beste antwoord door Boris 11 January 2021, 14:00

Bekijk origineel

30 reacties

Reputatie 1

Goedemiddag,

Ik ga morgen zelf weer contact opnemen met de monteur van KPN die hier is geweest. Hij heeft een nieuwe buitenlijn aangemaakt. Internetsnelheid is nu goed. Bij programma terugkijken gaat het soms niet goed dan word ik er ineens uitgegooid en krijg een error melding en hapert soms. Gewoon tv kijken gaat goed. Het is altijd goed geweest alleen de laatste 2 maanden niet.

Ik kon de monteur van de KPN binnen 2 weken nog bellen als er problemen waren. Dus dat ga ik morgen doen en hij zei dat ie dan contact met jullie op gaat nemen. Er zijn hier 3 monteurs geweest 2 van jullie en 1 van de KPN . Het is goed aangesloten anders hadden ze dat wel gezien.

 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Minoes16, dit gaan wij zeker voor je in orde maken! Ik zie dat er inmiddels al een onderzoek bij onze technische dienst loopt naar jouw TV verbinding. Wij proberen hier snel uitsluitsel over te krijgen. Zodra wij meer weten zullen wij je zeker op de hoogte brengen.

Reputatie 1

Goedenavond,

Ik wil niet voorbarig zijn maar sinds gisteren heb ik geen storingen meer gehad.

Laten we hopen dat het nu goed blijft gaan! :v_tone1::v_tone1:

 

 

 

Met vriendelijke groet,

Joke Massee

Reputatie 7
Badge +4

@Minoes16 

Hi Joke, wat leuk om te horen! :smile: Voor de zekerheid zal ik ervoor zorgen dat er nog een oogje in het zeil gehouden wordt, maar fijn dat de eerste tekens positief zijn!

Reputatie 1

Hi Cal,

Dankjewel ja eindelijk weer eens iets positiefs dat mag ook wel eens gezegd worden.

Het heeft even geduurd maar ik ben blij dat het nu goed gaat.:thumbsup_tone1:

Reageer