Beantwoord

Klacht verhuizing/oplevering

  • 1 July 2018
  • 4 reacties
  • 784 Bekeken

Hernieuwde poging een klacht kenbaar te maken bij slechte bereikbaarheid klantenservice.

Geachte heer mevrouw
Hierbij wil ik uitdrukkelijk mijn ongenoegen uiten over de verleende service door tmobile. Ruim op tijd heb ik een verhuizing door gegeven (ruim 6wkn tevoren), streefdatum aansluiting half juni. Bij radiostilte bij herhaling contact gezocht; zou allemaal goed komen. Nu kan eea pas half juli worden aangesloten. Zeer ongenoeglijk mede ivm afhankelijkheid werk van het internet en de gemaakte kosten; abonnement tmobile thuis en de extra gemaakte kosten met mn mobiele tmobile abonnement.

Aanvullend is het proces voor indiening van een klacht frustrerend en volstrekt ondermaats.
icon

Beste antwoord door Brian 9 July 2018, 13:39

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Hi pgvanputten, ik heb meteen met je meegekeken en ik moet bekennen dat ik in dit geval geen plausibele verklaring of argumenten heb. De vertraging is aan ons te wijten. Bij de aanvraag voor je verhuizing bleek het adres niet te kloppen bij de netbeheerder en daarom hebben wij de verhuizing opnieuw aangemeld met het juiste adres maar hier heeft simpelweg te veel tijd tussen gezeten. Mijn excuses hiervoor. Ik bied je graag aan om de eerste maand abonnementskosten voor je te vergoeden als tegemoetkoming voor de overlast! Ik kan dit pas doen zodra je eerste factuur klaar staat dus ik neem op 16 augustus weer contact met je op en dan maak ik dit direct in orde! Daarnaast heb ik contact met Guidion om te bekijken of er komende vrijdag eind van de dag een monteur langs an komen in plaats van volgende week maandag zodat je al vóór het weekend aangesloten. Ik kan nog niet beloven dat dit gaat lukken maar ik ga mijn uiterste best voor je doen!
Brain, Dank voor de respons. Heb zelf al met guidion geregeld dat ze do as komen.
Paul
Reputatie 7
Hi Paul, ik kreeg het zojuist inderdaad door, de netbeheerder heeft je eerder aan kunnen sluiten op het net. Helemaal goed! 😃
Reputatie 7
Hi Paul, zoals afgesproken heb ik zojuist de eerste maand abonnementskosten voor je vergoed! Deze worden niet verrekend met je factuur van deze maand maar met die van vólgende maand. Zodra de vergoeding goed is gekeurd ontvang je hier per e-mail een bevestiging van. Hoe bevalt de aansluiting tot nu toe? 🙂

Reageer