Beantwoord

Klacht via E-mail naar klantenservice

  • 20 November 2022
  • 4 reacties
  • 587 Bekeken

Ik wil een klacht indienen bij de klantenservice, naar welk e-mailadres stuur ik dat?

icon

Beste antwoord door Cristien 20 November 2022, 17:20

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedenavond @pietergerritse 

Je mag je klacht hier in de Community posten of Een formulier invullen

Succes!

Oke dank je, ik zie dat dat formulier een brief op papier is, zocht eigenlijk gewoon een online formulier of een mailadres voor een klacht. Maar ik zal de klacht in de community zetten.

Reputatie 7
Badge +14

Als je jouw probleem opgelost wilt hebben kun je het beste gewoon met de klantenservice bellen. 

Als je jouw hart wilt luchten kun je dat op de community doen. Andere klanten kunnen hier ook meedenken in oplossing omdat zij dezelfde producten als jij gebruikt. 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @pietergerritse, jammer genoeg behoort ook het indienen van een formele klacht in enkele gevallen tot de opties. Weet dat je met een klacht ook altijd jouw verhaal mag doen op de Community, we zullen er dan zo goed mogelijk op inspelen zodat jij geholpen kunt worden. Als dit station gevoelsmatig gepasseerd is, dan kun je via Klachtencompas jouw klacht indienen. Wanneer je toch een formele klacht wilt indienen - hoe spijtig ook dat het zover komt - kun je dat doen via de gangbare weg: KlachtencompasHet T-Mobile voor thuis e-mailadres wordt niet gebruikt om klachten in behandeling te nemen en is enkel bestemd voor bijvoorbeeld screenshots van contractovername of speedtests ter aanvulling op een reeds bestaand onderzoek. 

Verder sluit ik me helemaal aan bij de tips van @CrisTien en @eric. Voel je natuurlijk altijd vrij om jouw verhaal te doen bij één van onze kanalen: social media, Community of de telefonische Klantenservice. Heel veel succes en als we je kunnen assisteren, laat het dan zeker weten.

Reageer