Ik heb eind maart begin april 2021 een wifi probleem doorgegeven, en naar aanleiding daarvan zouden ze mij een nieuwe interactieve tv kastje toezenden. Ik heb héél duidelijk gezegd dat ik geen probleem had met mijn interactieve tv(kastje) maar met mijn wifi. Naar aanleiding daarvan is er een monteur gekomen van Gideon en die heeft het probleem netjes opgelost(gemaakt). Nu krijg ik steeds het verzoek om het interactieve tv kastje retour te sturen en anders moet ik even €175,=voldoen voor het niet retourneren van een kastje wat ik nooit ontvangen heb. Ik kreeg in Juni een nota van €228,01 dat was dus inclusief de €175,00.Ik heb de factuur minus de €175,= voldaan( pas in Augustus daar ik uitstel van betaling had gekregen). Ik ben niet van plan om te betalen voor iets wat ik niet ontvangen heb en daardoor dus ook niet terug kan sturen.€228,01 - €175,= =€53,01en dat heb ik ook netjes betaald (pas in Augustus ) . Daar ik uitstel van betaling had hoefde ik me géén zorgen te maken om extra incasso kosten van€15,= en jullie alles zouden uitzoeken om de fout door jullie gemaakt te kunnen herstellen. In Juli kreeg ik een factuur dat ik €107,60 van jullie op mijn rekening gestort zou krijgen, maar kon de factuur niet downloaden. Ik heb hier ik weet niet hoe vaak achter aan gebeld en gechat Augustus eindelijk inzage in een werkende pdf factuur. Volgens een medewerker(gesprek eind Augustus) was dit bedrag€107,60 op 28 juli overgemaakt op mijn rekeningnummer, Maar is dus nooit op mijn rekening bijgeschreven. Nu krijg ik factuur Augustus inclusief incasso kosten van €15,= ( die ik dus niet ga betalen die incasso kosten).Want ik had uitstel van betaling tot 10 september 2021 en het is nu nog maar 7 september. Dus incassokosten voor wát? Nu 5 maand verder vanaf de eerste telefoon gesprek en er extra kosten bij gekregen dankzij de fouten van T-Mobile nog steeds geen oplossing. Vele toezeggingen dat ik terug gebeld zou worden , word ik dus niet terug gebeld. Ik vind dit niet klant gericht en dat de klant zelf al het werk eigenlijk moet verrichten om de gemaakte fouten van T-Mobile te proberen te herstellen. Er word niet geluisterd en de klant word niet gehoord door jullie. Ik ben al vanaf de eerste dag klant bij T-Mobile thuis en heb eigenlijk ook al geregeld klachten gehad maar ben toch een trouwe klant gebleven. Maar nu na deze 5 maand ellende en stress(en het vele werk dat IK heb moeten verrichten) ben ik dus mijn vertrouwen in T-Mobile helemaal kwijt en aangezien T-Mobile het probleem niet oplost en er ook niet echt moeite voor doet ben ik dus voor mijn eigen gemoedstoestand en gezondheid wel verplicht om naar een ander over te stappen. Ik vraag al ik weet niet hoelang om een goede factuur van Juni zonder de boete van €175 en een goede factuur van \juli en idem voor Augustus. Maar van alle 3 de maanden nog steeds géén duidelijke facturen toe gezonden. Even voor de duidelijkheid mijnerzijds IK BETAAL GEEN BOETE EN INCASSO KOSTEN voor een door jullie gemaakte fout (wat ik met een uitkering óók niet eens kan betalen)Ik wil graag een tegemoetkoming van jullie voor de gemaakte telefoonuren , de tijd, en alle verdere ellende chat,bellen,alles uitzoeken en uit rekenen. Compensatie van minstens De maand September(kostenvrij) op €0,00 en €175,=op mijn bankrekening gestort
Beste antwoord door Lisa
Bekijk origineel