Beantwoord

Klantenservice na vertraging pakket

  • 18 December 2020
  • 1 reactie
  • 209 Bekeken

Beste,

Sinds gister heb ik tv en internet van jullie en ben ik blij mee. De installatie van Guidion was top! 
Maar eigenlijk zou ik van 3-12 al tv en internet moeten hebben. Dit is niet doorgegaan omdat ik mijn installatiepakket niet had. Door een storing. 
Ik schrijf dit bericht deels om de frustratie van mij af te schrijven maar hoop ook dat jullie hier lering uit trekken. 
Laat ik voorop stellen dat er altijd dingen fout kunnen gaan en ik begrip heb voor de drukte. 
Wel moeten jullie beseffen dat ik voor elk klantcontact ongeveer een half uur in de wacht heb gestaan en dit mij een hoop tijd en energie heeft gekost en frustraties heeft opgeleverd. 
Ik neem jullie mee in mijn klantcontact. 
Maandag 30-11 heb ik voor de eerste keer gebeld, omdat ik mijn installatiepakket nog niet binnen had en ook nooit een track en trace code had ontvangen. Antwoord: er is een storing. Geen woord van gelogen maar ik had er verder ook niet zo veel aan. 
Dinsdag 1-12: Het pakket is verzonden en zal er wel op tijd zijn. Oké raar als er gister nog storing was maar blij mee. Toch geloofde ik het niet helemaal. 
Woendag 2-12 (overdag): het is verzonden en zal er wel op tijd zijn. Pakketten van T-Mobile worden altijd tussen 12:00 en 14:00 uur bezorgd??! Gaat gewoon via PostNL en is tussen 15:00 en 17:00 ergens in mijn wijk. PostNL gebeld want die zouden mij zonder track en trace kunnen helpen. Antwoord: er is geen pakket onderweg op jouw postcode. Kut ik zit voorlopig zonder internet en tv. 
Deze twee gesprekken neem ik jullie kwalijk. Slecht nieuws is niet leuk maar beter dan geen of zelfs ONJUIST nieuws. 
Woensdag 2-12 (avond) ik was van plan om heeeel boos te zijn tijdens dit gesprek. Voelde me voorgelogen en niet serieus genomen. Maar werd tijdens dit gesprek snel kalm. Werd mij meteen verteld dat mijn pakket nooit verzonden was door de storing (vergelijk dit nog even goed met de vorige twee gesprekken) en wordt snel opnieuw verzonden. Oké en nu want kan geen tv kijken en heb geen WiFi. Ik krijg mobiel unlitimed en tv anywhere. Opties waar ik zelf nooit op was gekomen en lost het probleem niet op maar verzacht wel de pijn. Als ik dit aan het begin van de week had gehoord had dit mij een hoop frustraties geschild. 
Ik heb voor T-Mobile thuis gekozen omdat ik al jaren met mijn mobiel bij jullie zit en tevreden was. Overweeg hierdoor toch wel om met beide weg te gaan bij jullie. Nogmaals mijn teleurstelling zit niet zozeer in het ruim twee weken later aansluiten maar wel in de slechte klantenservice. Waarschijnlijk werken jullie ook gewoon met uitzendkrachten, maar het verschil in kwaliteit van de gesprekken is dag en nacht. 
Ik heb ruim de tijd genomen voor dit bericht dus hopelijk hebben jullie er iets aan. 
 

Met vriendelijke groet,

Ivo van Nunen

icon

Beste antwoord door Sander 19 December 2020, 08:59

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hi @Ivo van Nunen,

 

Wij gaan voor tevreden klanten en doen hier onze uiterste best voor. In jouw geval is de ervaring niet optimaal geweest. Door de vertragingen bij PostNL hebben we flink moeten schakelen om alle informatie up-to-date te houden. Ik begrijp dat dit niet overal gelukt is. Bedankt voor je feedback, dat waardeer ik en dat nemen we mee. Ik ben blij te horen dat het internet goed werkt. Mocht er nog iets zijn waar je ons bij nodig hebt, dan ga ik er vanuit dat de nieuwe ervaring je beter zal bevallen. Die eerste ervaring zullen we je doen vergeten! 

Reageer