Ik ontving een kaart in mijn postbus om een afspraak te maken voor met een monteur die zou komen kijken hoe de situatie is om de glasvezel naar de woning. aan te brengen. Ik belde met de klantenservice en kreeg daar te horen (gesprek heb ik opgenomen) dat een afspraak niet nodig is want ze weten wel hoe dit moet gebeuren. Dus geen afspraak. Vandaag kwam de monteur om tv en internet aan te sluiten. Er is dus NIETS aangesloten omdat het kastje niet op de juiste manier is aangebracht (zit buiten mijn woning in de meterkast en moet binnen in de woning worden geplaatst). Witheet ben ik nu. Net uit het ziekenhuis en dan kom je zonder tv en internet te zitten omdat domme mensen bij de klantenservice geen afspraak willen maken om dit goed voor te bereiden. Vandaag weer klantenservice gebeld (ook hier het gesprek van opgenomen) maar weinig begrip voor mijn situatie en zelfs geen excuus het is notabene jullie fout! Ik moet nu dus afwachten of en wanneer het kastje en de glasvezelkabel naar binnenworden verplaatst en daarna weer wachten wanneer de tv en internet kan worden aangesloten. Ik ben nu zo boos over deze slechte service die wordt afgewenteld op de klant. Ik wil dat dit zo snel mogelijk wordt gedaan en niet eerst vijf werkdagen wachten voordat het wordt behandeld, dan de afspraak maken (hoeveel tijd gaat daar overheen?), dan weer een afspraak met de monteur voor het aansluiten. Dit is echt te gek voor woorden. Zo ga je niet met mensen om! Ik koel even af want ben in staat om alles te cancelen.
Beste antwoord door Jason van Odido
Bekijk origineel