Beantwoord

Klantvoordeel met Tele2

  • 16 December 2021
  • 5 reacties
  • 108 Bekeken

Sinds jaar en dag ben ik klant van tele2, ik heb zelfs nog een versatelmailadres.

Ik heb het 3-in-1 pakket maar ik bel nauwelijks en ik heb de tv al zo'n anderhalf jaar niet aan gehad. Ik wil daar dus wat van af. Nu wordt ik doorverwezen naar T-mobile en op de website wordt genoemd dat je € 5,- korting krijgt als je ook nog een mobiel abonnement bij tele2 hebt. Dat heb ik.

Ook de mevrouw van klantenservice benoemde dat. Ik heb dus aangegeven over te willen stappen. Ik moest alleen nog even op my-t-mobile het mobiele nummer koppelen.

Dat heb ik gedaan en dan komt de melding dat je minimaal 2 mobiele nummers moet koppelen om in aanmerking te komen voor het klantenvoordeel. 

Ik voel me dus nu wat genaaid. Werkt dit inderdaad zo ?

 

 

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 16 December 2021, 18:40

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

@CrisTien Ik had 3-in-1 van tele 2 in glasvezel en ik heb en hou een mobiel abonnement van Tele2.

En daar verder ook dik tevreden mee maar het irriteerde me een beetje dat ik voor tv en telefoon betaal die ik helemaal niet gebruik. Vandaar dan nu toch maar eens aktie ondernomen

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Leguaantje,

Leuk om te horen dat je een bestelling hebt geplaatst bij T-Mobile Thuis, ik weet zeker dat het je zal bevallen! Verder niks op of aan te merken, duidelijk antwoord van CrisTien. :smiley:

Reputatie 7
Badge +14

@Leguaantje  Wat heb je besteld en wat had je al? 
 

Dank voor de reacties. Ik ben even gerustgesteld.

 

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Leguaantje  Welkom in de community. Je hebt in totaal 2 abonnementen nodig op een huisadres. Je kan in je account zelf het klantvoordeel activeren 


Je hebt recht op voordelen als je twee of meer abonnementen hebt op hetzelfde adres. Je ontvangt je voordeel zolang er minimaal één ander mobiel abonnement van Tele2 of een abonnement van T-Mobile Thuis ook is aangemeld voor Klantvoordeel. Het nieuwe abonnement wordt automatisch aangemeld bij het plaatsen van een bestelling. Je hoeft dus alleen nog je andere abonnement(en) aan te melden om te profiteren van Klantvoordeel. Dit kun je eenvoudig doen via MijnTele2 of T-mobile