Beantwoord

Klantvoordeel niet mogelijk bij combi pakket ESPN/Viaplay :(

  • 9 January 2023
  • 9 reacties
  • 205 Bekeken

Reputatie 1

Na heel veel (zeer tevreden) T-Mobile jaren, zowel qua mobiel als Thuis abonnement, toch even "mopperen".

 

Al jaren hebben wij ESPN Eredivisie als pakket bij T-Mobile TV. Door de inzet van het TV Keuze tegoed hadden wij dit pakket er altijd gratis bij. We kijken thuis echter graag voetbal (en F1) en wilden daarom ook Viaplay erbij nemen. De maandelijkse kosten hiervan zijn 13,99euro. Echter T-Mobile heeft een combi pakket voor ESPN en Viaplay, super.

 

Echter, daar ging het fout. In mijn enthousiasme gekozen voor het combi pakket ESPN + Viaplay voor 17,50euro per maand. Ik ging er vanuit dat ik dan het TV Keuze tegoed van 7,50euro in kon zetten en zodoende 10euro per maand zou gaan betalen. Helaas, helaas …. het tegoed kan hiervoor niet ingezet worden, blijkt achteraf. Voor het bevestigen helaas geen waarschuwing gekregen dat het tegoed niet inzetbaar is bij dit pakket, maar wellicht had ik zelf beter op moeten letten.

 

In ons geval was het goedkoper geweest om enkel Viaplay erbij te nemen (afsluiten van een jaarcontract via Viaplay site zelf was overigens nog goedkoper geweest, maar dat terzijde).

Vanmorgen de klantenservice gebeld met het verzoek de wijziging terug te draaien, maar dat gaat helaas niet. Ook het toepassen van het tegoed blijkt niet mogelijk. Eventueel kunnen we het TV keuze tegoed wel inzetten voor een ander pakket, maar dat zijn allemaal pakketten waar we toch niet naar kijken. 

 

Spijtig …… betalen nu eigenlijk 17,50euro per maand voor Viaplay erbij (ESPN hadden we immers al) en hebben een TV Keuze tegoed staan van 7,50euro waar we niets mee kunnen. Zal mooi zijn als het nog kan veranderen door de wijziging terug te draaien of het tegoed toe te passen.

icon

Beste antwoord door Nico73 10 January 2023, 15:06

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @Nico73 Wat jammer dat het zo is gelopen. Meer uitleg Klantvoordeel ⬅️ 

Hopelijk kan je straks toch nog genieten van beide zenders. 

Reputatie 5
Badge +4

Hey @Nico73, ik snap jouw enthousiasme heel goed! Je kan inderdaad jouw tv-keuzetegoed niet gebruiken op de combinatiebundel. Wat je wel kan doen is Viaplay uitzetten met een maand opzegtermijn om zo volgende maand weer terug te gaan naar de oude situatie. Een andere optie is dat ik voor een half jaar € 7,50 voor je kan vergoeden aangezien je het tegoed niet op een ander tv pakket wil gebruiken. Laat je me weten waar jouw keuze op valt? 

Reputatie 1

Mod edit:

Hey @Nico73, ik snap jouw enthousiasme heel goed! Je kan inderdaad jouw tv-keuzetegoed niet gebruiken op de combinatiebundel. Wat je wel kan doen is Viaplay uitzetten met een maand opzegtermijn om zo volgende maand weer terug te gaan naar de oude situatie. Een andere optie is dat ik voor een half jaar € 7,50 voor je kan vergoeden aangezien je het tegoed niet op een ander tv pakket wil gebruiken. Laat je me weten waar jouw keuze op valt? 

 

Hoi @Nora, dank voor je antwoord. Ik maak graag gebruik van de 2de optie een half jaar 7,50euro vergoeding. Dank alvast!

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Nico73, komt voor de bakker! Ik maak meteen de vergoeding voor je aan en binnenkort ontvang je van mij een email ter bevestiging dat wij het totaalbedrag van € 45,- voor je gaan vergoeden op je factuur van februari. Voor nu wens ik je vooral nog heel veel kijkplezier toe! 😃

Reputatie 1

Super, dank!

Reputatie 2

Hey @Nico73, ik snap jouw enthousiasme heel goed! Je kan inderdaad jouw tv-keuzetegoed niet gebruiken op de combinatiebundel. Wat je wel kan doen is Viaplay uitzetten met een maand opzegtermijn om zo volgende maand weer terug te gaan naar de oude situatie. Een andere optie is dat ik voor een half jaar € 7,50 voor je kan vergoeden aangezien je het tegoed niet op een ander tv pakket wil gebruiken. Laat je me weten waar jouw keuze op valt? 

Ik loop tegen precies hetzelfde probleem aan. Helaas is er niet duidelijk aangegeven dat het TV keuze tegoed niet gebruikt kan worden voor de combinatie van ESPN en Viaplay . Kan ik ook gebruik maken van optie 2?

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Henk de Vries, ook voor jou zou ik de vergoeding in orde maken. Er wordt een totaalbedrag van € 45 euro verrekend met een volgend factuur. Hier ontvang je nog een e-mail ter bevestiging over. Geniet van de race zondag!🚀

Reputatie 2

Bedankt Tommie, ben niet zo'n F1-fan, maar hoop te genieten van Bayern - Dortmund morgen. ;-)

Reputatie 1

Hallo, 

Ook hier was het niet duidelijk dat de €7,50 niet inzetbaar is voor viaplay. Ik heb espn opgezegd en dacht de 7,50 die daarmee vrij kwam in te zetten voor viaplay. Nu de eerste maand voorbij is blijkt dat niet te kunnen. 

Reageer